اخبار داغ

شهادت ۷۰۴ فلسطینی طی چند ساعت/ لحظات خونین غزه

وزارت بهداشت فلسطین با اشاره به جنایت‌ وکشتارهای هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که تنها در چند ساعت گذشته، ۷۰۴ نفر به شهادت رسیدند. کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که نیاز بیمارستان‌های شمال غزه بسیار زیاد است و این منطقه با شرایط غیرممکنی مواجه است. این کمیته اعلام کرد که […]

اشتراک گذاری
02 آبان 1402
264 بازدید
کد مطلب : 157403

وزارت بهداشت فلسطین با اشاره به جنایت‌ وکشتارهای هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که تنها در چند ساعت گذشته، ۷۰۴ نفر به شهادت رسیدند.

کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که نیاز بیمارستان‌های شمال غزه بسیار زیاد است و این منطقه با شرایط غیرممکنی مواجه است.

این کمیته اعلام کرد که پزشکان دچار فروپاشی شده اند و تیم های پزشکی نیاز به تقویت دارند.

برنامه جهانی غذا نیز اعلام کرد: کمک‌هایی که طی روزهای گذشته وارد غزه شد، قطره‌ای در برابر دریای نیازهای این منطقه است.

همچنین وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته، مرتکب ۴۷ عملیات کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی شد که در نتیجه آن، ۷۰۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

این وزارت خانه همچنین اعلام کرد که آمار شهدای فلسطینی در نوار غزه تا این لحظه به ۵۷۹۱ نفر رسید که ۲۳۶۰ نفر از آن‌ها کودک و ۱۲۹۲ نفر دیگر زن هستند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز گفت که نوار غزه امروز ساعات خونین را تجربه کرد و رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن ۴۰۰ منطقه در نوار غزه اعتراف کرد.

وی افزود که در این کشتارها، ۳۰۵ کودک، ۱۷۳ زن و ۷۸ سالخورده شهید شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاهها نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسراییل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *