اخبار داغ

۳۵۰ کشته، ۱۴۵۲ زخمی و وخامت حال ۳۰۰ زخمی صهیونیست

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کردند، آمار کشته شدگان این رژیم تاکنون به ۳۵۰ نفر و آمار زخمی‌ها به بیش از ۱۶۰۰ نفر رسید که حال ۳۰۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کردند، آمار کشته شدگان این رژیم […]

اشتراک گذاری
16 مهر 1402
501 بازدید
کد مطلب : 157275

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کردند، آمار کشته شدگان این رژیم تاکنون به ۳۵۰ نفر و آمار زخمی‌ها به بیش از ۱۶۰۰ نفر رسید که حال ۳۰۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کردند، آمار کشته شدگان این رژیم تاکنون به ۳۵۰ نفر و آمار زخمی‌ها به بیش از ۱۶۰۰ نفر رسید که حال ۳۰۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

سخنگوی گردان عزالدین قسام خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت، تهدید نوار غزه بازی توام با باخت است.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، ابوعبیده در اظهاراتی گفت: کنفرانس نخست وزیر رژیم بیانگر بحران عمیقی است که کل رژیم و در صدر آن مقامات سیاسی و نظامی آنان- از صدر تا ذیل- را فرا گرفته است، واقعیتی که با اقدام مبارزان، قهرمانان و مجاهدان ما در نبرد طوفان الاقصی- که به خواست خدا همچنان ادامه دارد- عیان شده است. سخن ما در برابر اظهارات نخست وزیر دشمن صهیونیستی موارد زیر است،
۱ – تهدید غزه، مقاومت و مردم غزه، بازی توام با باخت است،‌ای نتانیاهو، با کدام ارتش غزه را تهدید می‌کنی؟ آیا با این ارتشی که امروز در برابر مجاهدان ما دسته دسته مثل ملخ فرو می‌افتادند؟ یا با نظامیان و فرماندهانی که صدتا، صدتا سنگر‌های مستحکم، سلاح، خودرو‌ها و تانک هایشان را رها و فرار می‌کردند؟ مقصود همان تانک‌هایی است که با آن در برابر جهانیان فخر فروشی می‌کنید. آیا با این افراد غزه را تهدید می‌کنی یا ارتش دیگری در اختیار داری؟ نیاز است از امروز به بعد برای اخذ یک تصمیم، قبل از شنیدن سخنان فرماندهان کاریکاتوری و پوسیده ارتش خود، هزاربار اندیشه کنی.
۲- امروز درباره ده‌ها اسیر از افسران و نظامیانت سخن گفتیم، حال می‌خواهیم به تو اطمینان دهیم که تعداد اسرا چندین برابر این ارقام است. این اسرا در محور‌ها و مناطق مختلف نوار غزه نگهداری می‌شوند در نتیجه دچار ارزیابی‌های اشتباه نشو. در انتظار آمارگیری دقیق ارتش خود باش و اگر دلسوز آن‌ها هستی، خودت و ارکان ارتشت باید بدانید این اسرا همان چیزی بر سرشان خواهد آمد که علیه شهروند ما در نوار غزه در سر دارید.
در پایان باید بگویم به یاد اسرایمان و در دفاع از مردم در برابر کابینه تندرو و فاشیست، عملیات طوفان الاقصی را ادامه خواهیم داد. مردم ما در همه میادین و مناطق حضور دارند و امت ما نیز پشتیبان ما هستند و به خواست خدا محاسبات این رژیم تبهکار را به هم خواهند ریخت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *