اخبار داغ

موج جدید عملیات موشکی مقاومت علیه صهیونیست‌ها+ تصاویر

گروه‌های مقاومت در ادامه عملیات طوفان الاقصی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را با نزدیک به حداقل ۳۰۰ فروند راکت و موشک آماج حملات خود قرار دادند. به گزارش  پایگاه خبری تجهیز نیوز رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه با انتشار تصاویری، از موج جدید حملات موشکی گروه‌های مقاومت در نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین با ۱۵۰ […]

اشتراک گذاری
16 مهر 1402
589 بازدید
کد مطلب : 157272

گروه‌های مقاومت در ادامه عملیات طوفان الاقصی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را با نزدیک به حداقل ۳۰۰ فروند راکت و موشک آماج حملات خود قرار دادند.

به گزارش  پایگاه خبری تجهیز نیوز رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه با انتشار تصاویری، از موج جدید حملات موشکی گروه‌های مقاومت در نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین با ۱۵۰ فروند راکت و موشک خبر دادند.

همزمان گفته می‌شود که ساکنان محله «بیت حانون» در شمال نوار غزه، پیامک‌هایی از سمت ارتش رژیم موقت صهیونیستی مبنی بر تخلیه دریافت کرده‌اند.

 ساعتی بعد اعلام شد که موج گسترده دیگری از حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی به شهرک‌های اطراف نوار غزه با حداقل ۱۰۰ فروند راکت و موشک شلیک شده است.

منابع صهیونیستی نیز می‌گویند آژیر هشدار حملات موشکی در تقریبا تمام شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه فعال شده است.

به گفته رسانه‌های عربی، باوجود فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین، تعداد زیادی از موشک‌های مقاومت در حال اصابت مستقیم به شهرک «عسقلان» هستند.

منابع محلی در ادامه فیلم‌ها و تصاویری از برخورد موشک‌های شلیک‌شده از نوار غزه به بیمارستان غصبی «برزیلای»، کنیسه یهودیان و یک ساختمان در عسقلان مخابره کردند.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل ۷ شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم کودک‌کُش صهیونیستی محسوب می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *