اخبار داغ
رئیس جامعه هتل‌داران استان اردبیل خبر داد:

جامعه هتلداران اردبیل با فدراسیون آژانس‌های گردشگری تاجیکستان تفاهمنامه همکاری امضاکردند

تجهیز نیوز  | به گزارش تایماز نیوز/ رئیس جامعه هتل‌داران استان اردبیل گفت: در حاشیه نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل جامعه هتل‌داران استان با فدراسیون آژانس‌های گردشگری کشور تاجیکستان تفاهمنامه همکاری امضا کرد.   جعفر بذری افزود: این تفاهمنامه همکاری به منظور تسهیل اعزام گردشگران تاجیک به استان اردبیل منعقد شد و […]

اشتراک گذاری
16 مهر 1402
203 بازدید
کد مطلب : 157284

تجهیز نیوز  | به گزارش تایماز نیوز/ رئیس جامعه هتل‌داران استان اردبیل گفت: در حاشیه نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل جامعه هتل‌داران استان با فدراسیون آژانس‌های گردشگری کشور تاجیکستان تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

 

جعفر بذری افزود: این تفاهمنامه همکاری به منظور تسهیل اعزام گردشگران تاجیک به استان اردبیل منعقد شد و می‌تواند در افزایش مراودات دو طرف به ویژه در زمینه ورود گردشگران به استان موثر باشد.

 

او تاکید کرد: جامعه هتل‌داران استان در زمینه تسهیل شرایط برای حضور گردشگران در اردبیل و همچنین ارائه خدمات مطلوب به گردشگران بین‌المللی آماده است و در این راستا تفاهمنامه‌های همکاری با نهادهای فعال کشورهای مختلف برقرار می‌شود.

 

بذری همچنین با اشاره به ظرفیت مراکز اقامتی استان اردبیل، ادامه داد: استان اردبیل از لحاظ تعداد تخت‌های رسمی رتبه سوم را در کشور دارد و با حدود ۲۰ هزار تخت رسمی آماده پذیرایی از مسافران هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *