اخبار داغ

نتانیاهو: جنگ را خواهیم برد/تعطیلی مدارس و منع تجمعات در سرزمین‌های اشغالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک واکنش دیرهنگام به عملیات گسترده نیروهای مقاومت در سرزمین های اشغالی اعلام کرد: اسرائیل وارد جنگ شده است و پیروز این جنگ خواهد بود. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» که امروز توسط رزمندگان مقاومت در سرزمین […]

اشتراک گذاری
15 مهر 1402
153 بازدید
کد مطلب : 157247

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک واکنش دیرهنگام به عملیات گسترده نیروهای مقاومت در سرزمین های اشغالی اعلام کرد: اسرائیل وارد جنگ شده است و پیروز این جنگ خواهد بود.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» که امروز توسط رزمندگان مقاومت در سرزمین های اشغالی آغاز شده است، طی بیانیه ای اعلام کرد: ما در جنگ هستیم و جنگ را خواهیم برد.

وی در این بیانیه که پنج ساعت بعد از عملیات گسترده حماس علیه رژیم صهیونیستی منتشر شد، اعلام کرد: دشمن تاوان سنگینی خواهد پرداخت که پیش از این تجربه نکرده است.

در همین حال، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد مدارس برای یک میلیون دانش آموز ساکن مرکز و جنوب سرزمین های اشغالی، امروز و فردا تعطیل خواهد بود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که فقط مراکز تجاری باز خواهند بود که در نزدیکی پناهگاه ها قرار دارند.

براساس بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، تجمع بیش از ۵۰ نفر در داخل ساختمان ها و تجمع بیش از ۱۰ نفر در بیرون از ساختمان ها ممنوع است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد این وضعیت تا ساعت ۶ عصر یکشنبه ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید می شود.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از تمام ملت فلسطین خواست که برای آزادی سرزمین‌های اشغالی،عملیات« طوفان الاقصی» را همراهی و ترس و کابوس را در دل اشغالگران بکارند؛ اشغالگرانی که سال ها به ملت فلسطین تعرض کرده است.

«ابوعبیده» در اظهاراتی گفت: زمانی که دشمن از شوکی که به آن وارد شده است، خارج شود و میزان شکست‌هایش را ببیند، غافلگیر و متعجب خواهد شد.

حزب الله لبنان نیز ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه امروز مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این عملیات پیامی به کشورهایی است که به دنبال سازش هستند.

حزب الله لبنان عملیات «طوفان الاقصی» که پیروزی‌هایی را به دنبال داشته است را به ملت فلسطین و مجاهدان به ویژه گردان‌های قسام و جنبش حماس تبریک گفت.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد که این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایت‌ها و تعرض‌های مداوم رژیم صهیونیستی علیه مقدسات و تاکید مجدد بر این مساله است که اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه مقابله با دشمن صهیونیستی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *