اخبار داغ

پتروشیمی شیراز، صدرنشین شرکت‌های برتر در حوزه اقتصاد کشور

تجهیز نیوز | به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ در روز پنجم مهرماه ۱۴۰۲، اجلاس سراسری رهبران اقتصاد کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران برگزار شد.   این اجلاس با هدف بررسی و بحث درباره مسائل مهم اقتصادی کشور و تعیین راهبردها و تصمیمات موثر برای توسعه اقتصادی و افزایش تولید در […]

اشتراک گذاری
08 مهر 1402
381 بازدید
کد مطلب : 157206

تجهیز نیوز | به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ در روز پنجم مهرماه ۱۴۰۲، اجلاس سراسری رهبران اقتصاد کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران برگزار شد.

 

این اجلاس با هدف بررسی و بحث درباره مسائل مهم اقتصادی کشور و تعیین راهبردها و تصمیمات موثر برای توسعه اقتصادی و افزایش تولید در کشور برگزار شد. یکی از شرکت‌های حاضر در این اجلاس، شرکت پتروشیمی شیراز بود که از مهندس حیدرنیا مدیرعامل این شرکت به عنوان یکی از رهبران اقتصادی کشور تقدیر به عمل آمد.

 

حضور شرکت پتروشیمی شیراز در این اجلاس، نشان از اهمیت و نقش این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور دارد. شرکت پتروشیمی شیراز با بیش از شش دهه فعالیت در زمینه تولید محصولات پتروشیمی، به یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین واحدهای صنعتی در این حوزه تبدیل شده است. با تولید محصولاتی مانند اوره کشاورزی (پریل و گرانول)، نیترات آمونیوم ،امونیاک ،متانول ،اسید نیتریک،آرگون شرکت پتروشیمی شیراز نقش مهمی در تأمین نیازهای داخلی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور دارد.

 

انتخاب مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، مهندس حیدرنیا به عنوان یکی از رهبران اقتصادی کشور در این اجلاس نشان از شناخت و توجه مسئولان و صنعتگران به نقش برجسته شرکت پتروشیمی شیراز در توسعه اقتصادی کشور است.

 

مهندس حیدرنیا بارها با پیشنهاد‌ها، دیدگاه‌ها و تجربیات خود درباره مسائل مربوط به صنعت پتروشیمی نقش مهم و برجسته ای را ایفا کرده و سهم بزرگی را در توسعه اقتصاد کشور دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *