اخبار داغ
ابلاغ اختیارات کامل قانونی از سوی دادستان به ضابطین؛

برخورد قاطع با هرگونه شرارت و جرائم مخل امنیت در سطح استان

تجهیز نیوز | به گزارش تایماز نیوز/ سرتیپ دوم تقوی فرمانده انتظامی استان با حضور در دفتر دادستان مرکز استان اردبیل با جلال آفاقی دیدار و گفت و گو کردند.   به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، در این دیدار آفاقی دادستان مرکز استان ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته، نیروی انتظامی را بازوی […]

اشتراک گذاری
08 مهر 1402
149 بازدید
کد مطلب : 157212

تجهیز نیوز | به گزارش تایماز نیوز/ سرتیپ دوم تقوی فرمانده انتظامی استان با حضور در دفتر دادستان مرکز استان اردبیل با جلال آفاقی دیدار و گفت و گو کردند.

 

به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، در این دیدار آفاقی دادستان مرکز استان ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته، نیروی انتظامی را بازوی دستگاه قضایی در تامین امنیت و اجرای عدالت دانست و گفت: صیانت از حریم امنیت و احقاق حق و اجرای قانون رسالتی خطیر است. وی ادامه داد: نقش ضابطین در این ماموریت خطیر دستگاه قضایی و اجرای عدالت در جامعه، سرنوشت ساز می باشد

.

دادستان اردبیل با ناکافی دانستن طرح های انتظامی استان درجهت مقابله با اراذل و اوباش، بر ضرورت ارتقای احساس امنیت درجامعه تاکید کرد.

 

گفتنی است در این دیدار با ابلاغ اختیارات کامل قانونی ضابطین در برخورد قاطع و سریع با هرگونه جرائم مخل امنیت و شرارت از سوی دادستان، مقرر شد درکوتاه ترین زمان ممکن نتیجه برخوردهای عبرت آموز صورت گرفته با سرکرده ها و عوامل چند گروه معدود اراذل و اوباش موجود ، به اطلاع مردم برسد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *