اخبار داغ
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبرداد؛

معرفی ۱۰ روستای هدف گردشگری اردبیل

تجهیز نیوز | به گزارش تایماز نیوز| حامد کیخسروی اظهار کرد: در قالب روستاهای هدف گردشگری احیا و مرمت این روستاها برای جلب و جذب گردشگران انجام می‌شود و در ساختار کالبدی روستاها شکلی متفاوت و جذاب اجرایی و عملیاتی می‌شود.   وی تصریح کرد: پیش از این روستاهایی نظیر موئیل در مشگین‌شهر، سردابه در […]

اشتراک گذاری
04 مهر 1402
212 بازدید
کد مطلب : 157158

تجهیز نیوز | به گزارش تایماز نیوز| حامد کیخسروی اظهار کرد: در قالب روستاهای هدف گردشگری احیا و مرمت این روستاها برای جلب و جذب گردشگران انجام می‌شود و در ساختار کالبدی روستاها شکلی متفاوت و جذاب اجرایی و عملیاتی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: پیش از این روستاهایی نظیر موئیل در مشگین‌شهر، سردابه در اردبیل، شال در خلخال و اسبو در سرعین به عنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شده بودند که مجوز ۱۰ روستای هدف گردشگری نیز امسال گرفته شده تا معرفی، احیا و مرمت این روستاها را با نگاه جذب گردشگران شاهد باشیم.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در قالب بافت با ارزش روستاها نیز اقدامات خوبی در این استان انجام شده و بنیاد مسکن تلاش کرده تا در برخی از روستاهای شمال و جنوب استان مناطق با بافت با ارزش روستایی را احیا، مرمت و معرفی کند.

 

کیخسروی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا در قالب روستاهای هدف گردشگری بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا در کنار حضور گردشگران، تولید ثروت و ارزش افزوده بیشتر روستاییان با تنوع تولید و عرضه محصولات متنوع انجام شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار تمرکز و توجه جدی به توسعه روستاهای با هدف گردشگری، سعی خواهیم کرد تا بازنگری طرح‌های هادی را نیز انجام دهیم که از یک‌هزار و ۲۰ روستا، ۱۰ درصد طرح‌های هادی همه ساله مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

 

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *