اخبار داغ

جایزه برتر WPCEA سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید .

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  و به نقل از آوردگاه معتبر WPC  جایزه برتر WPCEA  سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید . این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان تمامی شرکت های بزرگ و غول های نفتی و تکنولوژیکی دنیا برگزار می شود […]

اشتراک گذاری
02 مهر 1402
626 بازدید
کد مطلب : 157084

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  و به نقل از آوردگاه معتبر WPC  جایزه برتر WPCEA  سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید .

این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان تمامی شرکت های بزرگ و غول های نفتی و تکنولوژیکی دنیا برگزار می شود و علاوه بر بازدید از نمایشگاه تخصصی، پنل های متعددی را در سطح روسای جمهور، وزرای نفت و انرژی، مدیران عامل شرکت های بزرگ و نمایندگان صنعت نفت کشورها ارائه می کند که در آن فرصت بی سابقه ای برای کسب اطلاعات، آشنایی با تکنولوژی های نوین، و به اشتراک گذاری تجربه برای سایر شرکت کنندگان فراهم می باشد.

 

بنابراین گزارش، آوردگاه معتبر WPC  که با هدف شناسایی و معرفی شرکت های فعال با عالی ترین درجه و سطح استاندارد شکل گرفته است، برجسته ترین پروژه ها و نوآوری های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در سه محور توسعه تکنولوژی، مسئولیت اجتماعی و تعالی جوانان، در قالب جایزه تعالی به رقابت می پردازند.

 

بر این اساس شرکت پتروشیمی مارون  با مدیریت دکتر امین امرایی توانست با درخشش در میان کشورهای مختلف جهان، و متقاعد ساختن داوران برجسته بین المللی، افتخاری بی سابقه را رقم زده و به عنوان برترین شرکت جهان قرار گیرد.

 

گفتنی است شرکت پتروشیمی مارون، با دریافت این عنوان ارزشمند بین المللی توانست بار دیگر نام خود را در عرصه جهانی و در سطح بهترین ها مطرح نماید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *