اخبار داغ

جذب نمایندگی سیار از دیگر ویژگی بیمه پارسیان

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از افق تهران، روز به روز شاهد پیشرفت فناوری و ارتباطات در سطح جهانی هستیم. گسترش ارتباطات بر روی جنبه‌­های مختلف زندگی افراد تأثیر‌گذار است. وجود تکنولوژی‌های مختلف در مجموع سبب آسان‌تر شدن ارتباط و انجام کار‌ها شده است. امروزه افراد زیادی از شغل‌های مجازی به عنوان منبعی برای […]

اشتراک گذاری
27 شهریور 1402
174 بازدید
کد مطلب : 156883

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از افق تهران، روز به روز شاهد پیشرفت فناوری و ارتباطات در سطح جهانی هستیم. گسترش ارتباطات بر روی جنبه‌­های مختلف زندگی افراد تأثیر‌گذار است. وجود تکنولوژی‌های مختلف در مجموع سبب آسان‌تر شدن ارتباط و انجام کار‌ها شده است. امروزه افراد زیادی از شغل‌های مجازی به عنوان منبعی برای درآمد زایی استفاده می‌کنند. فضای مجازی بستری را فراهم کرده که به راحتی می‌توانید کالا یا خدمات خود را به دیگران عرضه کرده و کار‌های خود را در این فضا انجام دهید. این موارد در مجموع سبب به وجود آمدن یک اصطلاح جدید در حوزه کسب و کار شد که از آن تحت عنوان دورکاری یاد می‌شود.

 

اصطلاحی که حتماً شما هم آن را شنیده‌اید، چه بسا افرادی هم به این کار مشغول باشند. دورکاری شغل­‌های بسیار متنوعی را شامل می‌شود و امکانات زیادی را برای کارکنان و کارفرما‌ها فراهم می‌کند. حتماً شما هم بارها این جمله را شنیده‌اید که در پس هر چالشی، فرصتی نهفته است. شاید به نظرتان یک جمله کلیشه­‌ای باشد، اما تجربه ثابت کرده کسانی که می‌دانند در مواجهه با چالش‌ها چه رویکردی در پیش بگیرند و چالش را به فرصتی برای رشد و پیشرفت تبدیل کنند، همواره در زمره افراد موفقی قرار می‌گیرند که در صنعت خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

 

دورکاری به مشاغلی گفته می‌شود که در آن اشخاص می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کارشان از فضای خانه، کار مورد نظر خود را انجام دهند. در مجموع عوامل زیادی بر روی گسترش دورکاری تأثیر داشت که گسترش فناوری یکی از این موارد است. از دیگر عواملی که سبب شد تا دورکاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد، می‌توان به بیماری همه گیر کرونا اشاره کرد.

 

راه‌اندازی و تاسیس نمایندگی بیمه از جمله کسب و کارهای پرطرف‌دار است که علاوه بر مزایای زیاد، درآمد مناسبی هم برای فرد متقاضی به همراه دارد. شرکت‌های بیمه از جمله مهم‌ترین نهادهای مالی فعال در کشور هستند که علاوه بر تأمین امنیت فعالیت‌های اقتصادی در کشور و ارائه خدمات بیمه‌ای، نقش بسیار مهمی در رشد و تحرک بازارهای مالی دارند. از این رو شرکت‌های بیمه به منظور گسترش حوزه فعالیت خود اقدام به اعطا نمایندگی بیمه به افراد متقاضی می‌کنند.

 

صنعت بیمه از جمله بخش‌های مهم خدماتی در کشور است که افراد زیادی در حوزه‌های مختلف آن مشغول به فعالیت هستند؛ از جمله این حوزه‌ها تأسیس نمایندگی بیمه است. نماینده بیمه به شخصی گفته می‌شود که از یک شرکت بیمه، کد نمایندگی فروش بیمه دریافت کرده باشد و از طریق آن محصولات بیمه‌ای شرکت مذکور را به متقاضیان و خریداران تحت عنوان بیمه‌نامه بفروشد.

 

بدون نیاز به سرمایه برای تاسیس دفتر، می‌­توان نمایندگی بیمه پارسیان را دریافت کرد و به سرمایه اولیه و مدرک تحصیلی خاصی نیاز نیست. بنابراین افراد به راحتی می‌توانند اقدام به تأسیس نمایندگی سیار بیمه پارسیان کنند و با آموزش‌های مستمر که از سوی بیمه پارسیان ارایه می‌شود، از این راه به درآمدهای مناسب برسند.

 

بیمه پارسیان برای نمایندگان فروش بیمه عمر کارمزد ۷۰ درصدی را در نظر گرفته است تا فعالان و علاقه‌مندان این حوزه با رغبت بهتر و بیشتری نسبت به گذشته در جهت تقویت فروش و حاشیه سود خود قدم بردارند.

 

آموزش فروش، توسعه بازار و نحوه ارتباط با صنعت بیمه از جمله مواردی است که بیمه پارسیان در دوره همکاری به صورت دایم و رایگان در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد. بیمه پارسیان در هیچ دوره‌ای نمایندگان را در استرس و فشار برای افزایش تعداد بیمه شدگان قرار نمی‌دهد چرا که سیاست آن بر توسعه و کیفیت خدمات به مشتریان است که باعث افزایش فروش بیمه نامه می‌شود.

 

بیمه پارسیان از ابتدا تا انتهای همکاری ارتباط موثری با نمایندگان خود به منظور افزایش و توسعه فروش بیمه نامه‌ها دارد که این امر سبب می­‌شود علاقه مندان به فعالیت دورکاری با فراق خاطر بهتر به توسعه شغلی خود بپردازند.

 

بیمه پارسیان، یکی از اولین شرکت‌هایی است که پس از تصویب قانون فعالیت بیمه‌های غیر دولتی، در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به عنوان یک «بیمه خصوصی با موضوع فعالیت «انجام عملیات بیمه‌ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی، تحصیل پوشش بیمه‌های اتکایی در رابطه با بیمه‌نامه‌های صادره، سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی و قبول بیمه‌های اتکایی از سایر موسسات بیمه مستقیم داخلی اعم از دولتی و غیردولتی و یا ثبت شده در مناطق آزاد و با ماموریت ایجاد سازمانی رقابت‌پذیر، متعهد نسبت به جامعه و پیشگام در ارائه خدمات متمایز به اشخاص حقیقی و حقوقی برای پوشش ریسک‌ها و جبران خسارت‌ها و نیز حضور فعال در بازارهای سرمایه و ارائه خدمات مالی مرتبط در راستای تامین رضایت مشتریان شرکت آغاز کرد و در راستای توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی جوانان، طرح جذب نمایندگی را با مزیت‌های بسیار ویژه ایجاد کرده تا افراد بدون کمترین هزینه مشغول به کار شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *