اخبار داغ
دادستان اردبیل:

هدف نهایی تروریسم رسانه ای، حیازدایی از زنان و غیرت زدایی از مردان است

تجهیز نیوز | به گزارش تایماز نیوز/ دادستان اردبیل در همایش تخصصی رسانه، چالش ها و فرصت ها که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شرکت مدیران رسانه های استان برگزار شد، تلاش برای تغییرسبک زندگی ایرانی اسلامی را از اهداف تروریسم رسانه ای برشمرده افزود: امروز بدخواهان نظام به دنبال […]

اشتراک گذاری
21 شهریور 1402
200 بازدید
کد مطلب : 156768

تجهیز نیوز | به گزارش تایماز نیوز/ دادستان اردبیل در همایش تخصصی رسانه، چالش ها و فرصت ها که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شرکت مدیران رسانه های استان برگزار شد، تلاش برای تغییرسبک زندگی ایرانی اسلامی را از اهداف تروریسم رسانه ای برشمرده افزود: امروز بدخواهان نظام به دنبال حیازدایی اززنان و غیرت زدایی از مردان با سو استفاده از قابلیت های تکنولوژی های نوین ارتباطی می باشند.

 

وی با تشریح ابعاد مختلفی از اغتشاشات سال گذشته اظهار داشت: رهبری جریانات مخالف ،در میدان رسانه به وقوع می پیوندد. آفاقی ادامه داد: لازمه پیروزی درجنگ ترکیبی کنونی روایتگری و جهاد تبیین است تا جای ظالم و مظلوم در اذهان عمومی عوض نشود.

 

دادستان اردبیل با تاکید بر حقیقت گویی رسانه ها ، آن را عاملی درجهت خنثی کردن دروغ پراکنی ها دانسته، اصحاب رسانه را بر نقادی دلسوزانه و اطلاع رسانی درچارچوب مقررات و قوانین دعوت کرده، گفت: پنهان کاری باعث سلب اعتماد عمومی نسبت به رسانه های داخلی و گرفتارشدن شهروندان در عملیات روانی رسانه های خارجی است.

 

دادستان مرکزاستان اردبیل در ادامه، امیدآفرینی را از رسالت های خطیر رسانه ها دانسته، ساماندهی فضای مجازی استان و ارتقای کارکرد شورای فضای مجازی را خواستار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *