اخبار داغ

میزان فروش بنزین با کارت سوخت شخصی خودرو در استان اردبیل افزایش یافت

تجهیز نیوز | به گزارش تایماز نیوز، سید حجت مدنی مدیر منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: بر اساس بند ح تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ به منظور بهبود نظام توزیع سوخت در کشور و کاهش قاچاق سوخت، صاحبان خودرو‌های بنزین و گازوئیل سوز می بایست صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.   […]

اشتراک گذاری
14 شهریور 1402
206 بازدید
کد مطلب : 156590

تجهیز نیوز | به گزارش تایماز نیوز، سید حجت مدنی مدیر منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: بر اساس بند ح تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ به منظور بهبود نظام توزیع سوخت در کشور و کاهش قاچاق سوخت، صاحبان خودرو‌های بنزین و گازوئیل سوز می بایست صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.

 

مدنی با اشاره به افزایش میزان فروش بنزین موتور با کارت سوخت شخصی خودرو از ۶۲ درصد در فروردین ماه سال جاری به ۷۲ درصد در مرداد ماه ۱۴۰۲، افزود: در بازه زمانی یاد شده میزان فروش بنزین آزاد با کارت سوخت شخصی خودرو نسبت به میزان کل فروش بنزین آزاد از ۱۸ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته است.

 

مدیر منطقه اردبیل خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی مستمر و مطلوب از طریق اطلاع رسانی در سایت منطقه، مصاحبه های متعدد در صدا و سیمای محلی استان، اطلاع رسانی در فضای مجازی، نشریات و همچنین نصب بنر در میادین اصلی شهر از جمله اقدامات موثر منطقه در این راستا بوده است.

 

منبع خبر : به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *