اخبار داغ
در راستای افزایش تعاملات و همکاری های دوجانبه انجام پذیرفت؛

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز/ افشین شیرزاده در این نشست با تجلیل از خدمات جان برکفان نیروی انتظامی گفت : عظمت، اقتدار و امنیت کشور عزیزمان مرهون تلاش های دلاور مردان نیروی انتظامی است که خالصانه از کیان و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرامش جامعه حراست و حفاظت می نمایند. […]

اشتراک گذاری
13 شهریور 1402
176 بازدید
کد مطلب : 156580

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز/ افشین شیرزاده در این نشست با تجلیل از خدمات جان برکفان نیروی انتظامی گفت : عظمت، اقتدار و امنیت کشور عزیزمان مرهون تلاش های دلاور مردان نیروی انتظامی است که خالصانه از کیان و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرامش جامعه حراست و حفاظت می نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل در ادامه از نقش موثر نیروی انتظامی در تحقق امنیت اقتصادی و روانی جامعه و حمایت از نیروی کار و عرصه تولید بالاخص در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه کار و تولید تقدیر و قدردانی کرد.

در ادامه سرهنگ نصرتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل ضمن اظهار خرسندی از حضور در اداره کل تامین اجتماعی از زحمات مدیریت و کارکنان این اداره کل به لحاظ ارائه خدمات گسترده به مردم استان بالاخص قشر ضعیف جامعه تقدیر و افزود: موفقیت های چشمگیر تامین اجتماعی استان اردبیل به خصوص در دو سال اخیر علاوه بر نقش موثر در توسعه استان در گسترش ارائه خدمات به مردم شریف منطقه بسیار چشمگیر بوده است.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *