اخبار داغ

صادرات لیموترش در جهرم شروع شد

به گزارش تجهیزنیوز ، زمانی مدیر جهاد کشاورزی جهرم از ادامه روند صادرات لیمو ترش این شهرستان خبر داد. ️ایشان اظهار داشت: با توجه به سطح بالای زیرکشت لیموترش با مساحتی بالغ بر ۵۷۰۰ هکتار، یکی از عمده محصولات کشاورزی شهرستان می باشد که به علت کیفیت بالا و بازار پسندی، جایگاه مناسبی در اوراسیا […]

اشتراک گذاری
07 شهریور 1402
184 بازدید
کد مطلب : 156362

به گزارش تجهیزنیوز ، زمانی مدیر جهاد کشاورزی جهرم از ادامه روند صادرات لیمو ترش این شهرستان خبر داد.

️ایشان اظهار داشت: با توجه به سطح بالای زیرکشت لیموترش با مساحتی بالغ بر ۵۷۰۰ هکتار، یکی از عمده محصولات کشاورزی شهرستان می باشد که به علت کیفیت بالا و بازار پسندی، جایگاه مناسبی در اوراسیا پیدا کرده است.

وی بیان داشت: در ادامه روند صادرات محصولات کشاورزی، ۲۰ تن لیموترش رقم پرشین، پس از بازرسی و تأیید سلامت محصول توسط کارشناس مسئول قرنطینه جهاد کشاورزی، از گمرک آستارا به روسیه ارسال گردید.

️مدیر جهاد کشاورزی جهرم خاطر نشان کرد: با توجه به تقاضای بالای کشورهای منطقه اوراسیا و حوزه خلیج فارس پیش بینی می شود صادرات لیموترش به بازار کشورهای هدف ادامه داشته باشد.

️ایشان در پایان با اشاره به این مطلب که لیمو سرشار از ویتامین C و دارای خواص ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی می باشد و برای پیشگیری از سرماخوردگی مفید است به زائرین اربعین توصیه نمود در سفر زیارتی خود حتما از لیموی تازه استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *