اخبار داغ

بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از موکب این شرکت در پایانه مرزی شلمچه

تجهیز نیوز / به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه (۳۰مرداد ۱۴۰۲)، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به همراه جمعی از مدیران و روسای خود از موکب و ماشین آلات خدمت رسانی این شرکت در پایانه مرزی شلمچه بازدید […]

اشتراک گذاری
04 شهریور 1402
137 بازدید
کد مطلب : 156261

تجهیز نیوز / به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه (۳۰مرداد ۱۴۰۲)، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به همراه جمعی از مدیران و روسای خود از موکب و ماشین آلات خدمت رسانی این شرکت در پایانه مرزی شلمچه بازدید و رهنمودهای لازم را جهت خدمات دهی بهتر به زوار حسینی(ع) ابلاغ کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان و بسیجیان این شرکت در جهت فراهم‌ ‌آوردن ماشین آلات و تدابیر لازم بمنظور پذیرایی از زائرین ابا عبدالله الحسین(ع)،اظهار داشت: خادمی حماسه سازان اربعین حسینی توفیقی الهی است که شامل هرکسی نمیشود و ان شاءالله بعنوان توشه آخرت برای شما به عنوان خادم این دستگاه حماسی ثبت و ضبط خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید افزود: امکانات و خدماتی که امسال ارائه می شود، نسبت به سال گذشته تنوع و رُشد بسیار خوبی داشته است.

عذاری اهوازی تصریح کرد: اختصاص بیش از ۲۰ خودروی لُجستیک سنگین و ۵ خودروی سبک و برپا کردن دو استراحتگاه ویژه آقایان و بانوان را، نشان از همت بلند، عزم راسخ، تلاش و ارادت کارکنان و بسیجیان این شرکت به اهل بیت(ع) و شوق خدمت رساندن به مردم‌ عزیز دانست.

در این بازدید رحمان توکلی فرمانده پایگاه بسیج شهدای رمضان و ناصر فراهانی سرپرست خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی این شرکت گزارشی از فعالیت ها و خدمات انجام شده خود و همکارانشان ارائه نمودند.

در پایان این بازدید، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان طی نشستی با مهندس امانی مدیر توسعه پایانه شلمچه دیدار کرد و در خصوص شیوه ادامه همکاری و خدماتی که تاکنون از سوی این شرکت ارائه گردیده به گفتگو پرداختند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *