اخبار داغ

تارتار: پیروزی پرگل برابر فولاد کام هواداران ملوان را شیرین کرد

تجهیز نیوز / به گزارش پایگاه خبری گیل فام /   مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملوان و فولاد اهواز در بندرانزلی اظهار کرد: طرفداران با تمام وجود از ما حمایت کردند و در این دیدار نیز تا پایان بازی تیم را تشویق کردند.   وی افزود: حضور بانوان […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1402
116 بازدید
کد مطلب : 156124

تجهیز نیوز / به گزارش پایگاه خبری گیل فام /

 

مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملوان و فولاد اهواز در بندرانزلی اظهار کرد: طرفداران با تمام وجود از ما حمایت کردند و در این دیدار نیز تا پایان بازی تیم را تشویق کردند.

 

وی افزود: حضور بانوان هوادار ملوان در ورزشگاه شور و شعف خاصی را ایجاد کرده بود و باوجود طرفداران بسیار فهیم اما حضور بانوان در ورزشگاه باعث می شود تا نظم و انضباط و ادب بیشتری در ورزشگاه حکمفرما و تنش ها کمتر شود.

 

وی در خصوص این دیدار بیان کرد: در این دیدار به یک پیروزی پرگل رسیدیم و از سوی دیگر گل نیز دریافت نکردیم و به همین دلیل این پیروزی بسیار شیرین است چون توانستیم دروازه خود را بسته نگهداریم.

 

تارتار ادامه داد: اخراج باریکن فولاد نیز به ما کمک کرد چون ما با ۲ بازیکن بیشتر به بازی ادامه دادیم که یکی به دلیل اخراج بازیکن تیم حریف بود و بازیکن اضافی دوم نیز, طرفداران ما بودند.

 

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: به هر حال اگر بازیکن حریف اخراج نمی شد شاید این نتیجه رقم نمی خورد چون فولاد تیم قدرتمندی است و اخراج بازیکن آنان کار ما را راحت تر کرد.

 

تارتار خاطرنشان کرد: ما به این پیروزی نیاز داشتیم چون در ۲ دیدار قبلی نیز خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم و در این مسابقه با ارایه یک بازی خوب, نتیجه دلخواه را کسب کردیم.

 

وی در خصوص چمن نامناسب ورزشگاه بندرانزلی نیز اظهار کرد: بازیکنان ما تکنیکی هستند اما کیفیت زمین ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی نامناسب است و امیدواریم که مسئولان بزودی این زمین را مرمت و بازسازی کنند.

 

سرمربی ملوان در خاتمه گفت: از هفته پنجم قرار است که چند بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند که به طور حتم با هماهنگی بیشتر می توانیم نتایج خوبی را همانند بازی امشب کسب کنیم.

 

تیمهای فوتبال ملوان و فولاد اهواز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه چهار بر صفر حریفش را شکست داد.

 

ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *