اخبار داغ

تصاویر لاهیجان قدیم تا امروز دیوارنگاری شد

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از گیل فام ، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: شهرداری لاهیجان به منظور سر زندگی در فضای شهری در ادامه نقاشی دیوارها و کافوها این بار به منظور نشان دادن هویت شهری به دیوارنگاری لاهیجان قدیم تا امروز پرداخت. وی اضافه کرد: این پروژه شامل ۱۸ […]

اشتراک گذاری
31 مرداد 1402
101 بازدید
کد مطلب : 156057

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از گیل فام ، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: شهرداری لاهیجان به منظور سر زندگی در فضای شهری در ادامه نقاشی دیوارها و کافوها این بار به منظور نشان دادن هویت شهری به دیوارنگاری لاهیجان قدیم تا امروز پرداخت.

وی اضافه کرد: این پروژه شامل ۱۸ نقاشی سیاه و سفید از تصاویر قدیم لاهیجان و ۱۳ نقاشی رنگی از لاهیجان امروز در نبش میدان دکتر حشمت توسط سپیده مرزبان پور مقدم و سیدبهرام میرشفائی از هنرمندان لاهیجی با نظارت معاونت خدمات شهری و واحد سیما، منظر و فضای سبز اجرا شده است.

شهردار لاهیجان گفت: زندگی شهرنشینی امروز با همه پیشرفت ها و شلوغی ها نیازمند آرامش دهی به شهروندان است و مدیریت شهری لاهیجان در طول سالهای گذشته با هدف زیباسازی منظر شهری اقدام به نقاشی دیوارها و کافوها کرد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

زنده دل گفت: سال گذشته نیز همزمان با تولد استاد حسین محجوبی نقاش و معمار برجسته لاهیجانی آثار این هنرمند با عنوان «یک شهر، یک گالری»  توسط شهرداری بر روی تمام استند های شهری در معرض دید علاقه مندان هنر قرار گرفت و شهروندان و مسافران از آثار ایشان در یک گالری به وسعت شهر لاهیجان که زادگاه این هنرمند توانا می باشد بازدید نمودند.

وی افزود: لاهیجان شهری با پیشینه پربار فرهنگی می باشد و مدیریت شهری با اجرای برنامه های فرهنگی و معرفی مفاخر تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقای جایگاه فرهنگی این شهر بکار خواهد بست.

بابک خاصه خان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *