اخبار داغ

تأکید شهردار اهواز به استفاده از ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

نشست بررسی زمینه های همکاری مشترک بین شهرداری اهواز و سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان با حضور امینی شهردار اهواز و نهاوندی مدیرعامل این سازمان برگزار شد.
اشتراک گذاری
29 مرداد 1402
169 بازدید
کد مطلب : 156015

تجهیز نیوز / به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، بهروز نهاوندی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان در این نشست با اشاره به اهمیت اقدامات و گستره خدمات شهرداری اهواز، آمادگی آن سازمان را برای همکاری با شهرداری اهواز اعلام کرد.

وی افزود: در همه مباحث و موضوعات مشترک از مدیریت منابع انسانی تا عمرانی و خرید، آمادگی مساعدت به شهرداری اهواز در راستای مصالح مدیریت شهری و ارتقاء کیفیت خدمات وجود دارد.
امینی شهردار اهواز هم در این نشست با تأکید بر ظرفیت ها و تجارب سازمان همیاری شهرداری های استان، گفت: احیاء رویکرد عملیاتی سازمان همیاری شهرداری های استان باعث می شود که این سازمان بتواند به صورت پدافندی در بحران ها عمل کند.

امینی اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ شهرداری اهواز و سازمان همیاری ضرورت دارد.

وی افزود: با همکاری سازمان همیاری و استفاده از ظرفیت منطقه آزاد اروند می توان اقدامات خوبی در زمینه واردات اتوبوس، تاکسی و ماشین آلات عمرانی مورد نیاز شهرداری اهواز، صورت داد.

امینی در پایان تصریح کرد: سرعت، انعطاف و بستر قانونی مناسبی که در سازمان همیاری شهرداری های استان وجود دارد می تواند زمینه همکاری مشترک با شهرداری اهواز را در بخش های منابع انسانی، تأمین ماشین آلات و حق آلایندگی و هزینه کرد آن، فراهم کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *