اخبار داغ

یک دستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله توسط شهرداری لاهیجان خریداری شد

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: این خودرو مکانیزه با قابلیت حمل ۸/۵ تن زباله، به ناوگان‌ موتوری شهرداری لاهیجان‌ افزوده شده است . وی اضافه کرد: واحد خدمات شهر شهرداری لاهیجان هر روز حدود ۱۰۰ تن‌زباله از شهروندان دریافت می […]

اشتراک گذاری
28 مرداد 1402
111 بازدید
کد مطلب : 155987

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: این خودرو مکانیزه با قابلیت حمل ۸/۵ تن زباله، به ناوگان‌ موتوری شهرداری لاهیجان‌ افزوده شده است .

وی اضافه کرد: واحد خدمات شهر شهرداری لاهیجان هر روز حدود ۱۰۰ تن‌زباله از شهروندان دریافت می نماید و این زباله ها به مرکز دفن زباله در تموشل منتقل می شود.

زنده دل گفت: از شهروندان عزیز درخواست می نماییم تا برای رعایت بهداشت شهری هر شب زباله های خود را در ساعت ۹ شب مقابل در منازل به صورت کیسه های دربسته قرار دهند تا همکاران زحمتکش خدمات شهری نسبت به جمع آوری و انتقال این زباله ها اقدام نمایند.

شهردار لاهیجان افزود: با همکاری شهروندان‌ و تلاش واحد پسماند در تلاش هستیم ضمن فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله تر، با اجرای طرح تفکیک زباله‌ از مبدأ در شهر لاهیجان، برای حفظ محیط زیست شهری و حفاظت از منابع طبیعی تلاش کنیم .

وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان در طول سال های اخیر با اجرای پروژه دفن بهداشتی زباله در تموشل و راه اندازی تأسیسات تصفیه خانه شیرابه تمام سعی خود را بکار بست تا از مشکلات چندین ساله این مرکز بکاهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *