اخبار داغ

اختصاص هزار و ۲۲۱ هکتار زمین دانشگاه آزاد اسلامی به ساخت مسکن

تجهیز نیوز / به گزارش سرویس دانشگاه پایگاه خبری ندای دانش  هزار و ۲۲۱ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت. بر اساس تفاهم سازمان ملی زمین و مسکن و دانشگاه آزاد اسلامی، ۵۰۱ هکتار زمین در استان فارس، ۴۳۸ هکتار در یزد، ۲۳۱ هکتار در آذربایجان شرقی و ۵۱.۵ هکتار […]

اشتراک گذاری
24 مرداد 1402
98 بازدید
کد مطلب : 155904

تجهیز نیوز / به گزارش سرویس دانشگاه پایگاه خبری ندای دانش  هزار و ۲۲۱ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.

بر اساس تفاهم سازمان ملی زمین و مسکن و دانشگاه آزاد اسلامی، ۵۰۱ هکتار زمین در استان فارس، ۴۳۸ هکتار در یزد، ۲۳۱ هکتار در آذربایجان شرقی و ۵۱.۵ هکتار در خراسان جنوبی به ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.
دانشگاه آزاد اسلامی قرار است ، ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن بسازد.
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: براساس تفاهم‌نامه، آورده دانشگاه آزاد اسلامی در این همکاری مشترک زمین خواهد بود که این زمین‌ها به روش‌های مختلفی در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت.
ارسلان مالکی با بیان اینکه در سراسر کشور ۱۷ هزار هکتار زمین به دانشگاه آزاد اسلامی تعلق دارد، گفت: همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده از اراضی مازاد این مجموعه می‌تواند مشکل کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه را برطرف کند.
در چهارمین نشست کارگروه مشترک تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد در خصوص ۲۶ قطعه زمین در استان خراسان رضوی و ۳ قطعه زمین در استان اصفهان هم در آینده تصمیم گیری شود.

 

  • منبع خبر : https://www.iribnews.ir/fa/news/3945383

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *