اخبار داغ

رژیم صهیونیستی مخالف دستیابی کشورهای عربی به دانش هسته‌ای است

رژیم صهیونیستی نسبت به دستیابی کشورهای عربی به ویژه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی به دانش هسته‌ای هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دانی دانون عضو کنست رژیم صهیونیستی و از هم حزبی‌های بنیامین نتانیاهو در لیکود اعلام کرد، دستیابی کشورهای عربی همچون مصر، عربستان و امارات متحده به دانش هسته‌ای […]

اشتراک گذاری
23 مرداد 1402
109 بازدید
کد مطلب : 156964

رژیم صهیونیستی نسبت به دستیابی کشورهای عربی به ویژه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی به دانش هسته‌ای هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دانی دانون عضو کنست رژیم صهیونیستی و از هم حزبی‌های بنیامین نتانیاهو در لیکود اعلام کرد، دستیابی کشورهای عربی همچون مصر، عربستان و امارات متحده به دانش هسته‌ای می‌تواند زنگ خطر را برای ما در منطقه به صدا در آورد.

دانون که با رادیو اف ام ۱۰۳ این رژیم گفتگو می‌کرد افزود: عربستان سعودی اگر به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شود به طور حتم مصر و امارات هم به این کشور خواهند پوست.

وی با ابراز نگرانی از درخواست‌های عربستان برای دستیابی به توانمندی هسته‌ای در مقابل سازش با اسرائیل آن را با هدف دستیابی به سلاح هسته‌ای توصیف و ادعا کرد در این شرایط امارات متحده عربی و مصر هم بی تفاوت نمانده و منطقه شاهد مسابقه تسلیحاتی خواهد شد.

او در بخش دیگری از این این گفتگو که چند رسانه عبری زبان از جمله معاریو و شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم آن را بازتاب دادند، اعتراف کرد: تل‌آویو ضربه بزرگی به توانمندی و تاب آوری اسرائیل بعداز رویکرد نیروهای احتیاط در تحریم حضور در یگان‌های ارتش اسرائیل وارد شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *