اخبار داغ

سرقت در تهران، کشف در کاشمر

تجهیز نیوز | فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر درگفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ترشیز خوان؛ از کشف ۱۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد و گفت: موتورسیکلت‌های مکشوفه در تهران سرقت و در کاشمر کشف شدند.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در استان تهران و اطلاع کارآگاهان پلیس آگاهی از […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1402
107 بازدید
کد مطلب : 155784

تجهیز نیوز | فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر درگفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ترشیز خوان؛ از کشف ۱۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد و گفت: موتورسیکلت‌های مکشوفه در تهران سرقت و در کاشمر کشف شدند.

 

سرهنگ حسن مشهدی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در استان تهران و اطلاع کارآگاهان پلیس آگاهی از این که متهم موتورسیکلت های سرقتی را به شهرستان کاشمر منتقل کرده و به چند مالخر جهت فروش تحویل داده شده اند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی کاشمر با اشراف اطلاعاتی ۱۰ مالخر را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن ها را دستگیر و در ادامه در بازرسی از انبارهای متهمان تعداد ۱۴ دستگاه موتورسیکلت آپاچی، پالس و ان اس را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در پایان ضمن اشاره به این که مالخران دستگیرشده به مراجع قضائی معرفی شدند، توصیه کرد: شهروندان هشدارها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.تلفن ۱۹۷ آماده دریافت انتقادات بیشنهادات و شکایت شهروندان از عملکرد پلیس می باشد

 

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *