اخبار داغ
داوطلبان کنکور 1403 منتظر باشند

اعلام تغییرات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲

تجهیز نیوز | به گزارش پایگاه خبری ندای دانش ؛ عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: تمامی تغییرات کنکور ۱۴۰۳ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲به داوطلبان اعلام می‌شود، زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز در اردیبهشت و تیرماه ۱۴۰۳ خواهد بود. شورای سنجش و پذیرش دانشجو تمامی امور مربوط به سنجش، آزمون، بودجه […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1402
96 بازدید
کد مطلب : 155805

تجهیز نیوز | به گزارش پایگاه خبری ندای دانش ؛ عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: تمامی تغییرات کنکور ۱۴۰۳ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲به داوطلبان اعلام می‌شود، زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز در اردیبهشت و تیرماه ۱۴۰۳ خواهد بود. شورای سنجش و پذیرش دانشجو تمامی امور مربوط به سنجش، آزمون، بودجه بندی سوال را تعیین می‌کند.

 

طبق قانون این شورا موظف است تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ تمامی تغییرات کنکور ۱۴۰۳ را به داوطلبان اعلام کنند. بعد از این تاریخ تغییری را نمی‌پذیریم. در صورتی که شورای عالی انقلاب فرهنگی یا مجلس سیاستی را می‌خواهد تدوین کند بایستی این سیاست‌ها را به این شورا اعلام نماید تا برنامه ریزی عملیاتی برای آن صورت گیرد و قبل از ۳۱ شهریور اعلام می‌شود. نوع سوال و بودجه بندی ها در شورای سنجش و پذیرش دانشجو مشخص می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *