اخبار داغ

چاپ و انتشار کتاب مهسا طیبی تحت عنوان همه چیز خودت هستی با ویراستاری الهام خورسند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کتابی با عنوان همه چیز خودت هستی توسط مهسا طیبی با ویراستاری الهام خورسند به همت انتشارات کالج برتر به چاپ رسیده است. این کتاب با نویسندگی یک نوجوان خوش فکر به نام مهسا طیبی نگاشته گردیده است. ایشان از سن ۱۴سالگی قلم به دست گرفت و شروع به نگارش بخشی از زندگی خود و تجربیاتی […]

اشتراک گذاری
18 مرداد 1402
150 بازدید
کد مطلب : 155778

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کتابی با عنوان همه چیز خودت هستی توسط مهسا طیبی با ویراستاری الهام خورسند به همت انتشارات کالج برتر به چاپ رسیده است.

این کتاب با نویسندگی یک نوجوان خوش فکر به نام مهسا طیبی نگاشته گردیده است. ایشان از سن ۱۴سالگی قلم به دست گرفت و شروع به نگارش بخشی از زندگی خود و تجربیاتی که تا به آن سن فراگرفته بود نمود؛ در سن۱۶سالگی نیز این کتاب ارزشمند به چاپ رسید.

کتاب همه چیز خودت هستی (کتابی بسیار سودبخش و موثر برای نوجوانان واقع شده، که محوریت آن در ارتباط با شناخت بیشتری نسبت به خود و اهداف زندگیمان است).

با مطالعه کتاب همه چیز خودت هستی: به درک بیشتری از این موضوع می رسیم ، که ما هر آنچه که برای شروع نیاز داریم را در اختیار داریم، و آن چیزی یا کسی جز خودمان نیست.

برشی از کتاب در دنباله تقدیم نگاه سبزتان می گردد.

هر چه زودتر شروع کنید، چرا که معلوم نیست وقت ما چقدر باشد. بدانید همه چیز به خودمان بستگی دارد که چگونه و چه استفاده ای از وقت می بریم.

باید این مسئله را به خاطر بسپاریم که زمان، هرگز به عقب باز نمی گردد. کاش بتوانیم امروز را هوشمندانه فکر کنیم و این لحظات گذرا و ارزشمند و را به بطالت نگذرانیم و امروزمان را بهتر از دیروز بسازیم و با یادگیری های جدید، آگاهی خود را افزایش دهیم.

پس باید از تک تک لحظه هایمان برای رسیدن به آنچه که می خواهیم و به آن باور داریم، تلاش کنیم …

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *