اخبار داغ

اعتراف وزیر جنگ صهیونیستی: معلولان ارتش اسرائیل طرد می‌شوند

بعد از خودکشی دو معلول جنگی رژیم صهیونیستی در یک فاصله زمانی کوتاه، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، وزارتش به نظامیان بعد از پایان تاریخ مصرف‌شان توجهی نمی‌کند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  بعد از آنکه در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت دو نظامی معلول صهیونیست به دلیل بی توجهی نهادهای ذیربط به […]

اشتراک گذاری
16 مرداد 1402
99 بازدید
کد مطلب : 156231

بعد از خودکشی دو معلول جنگی رژیم صهیونیستی در یک فاصله زمانی کوتاه، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، وزارتش به نظامیان بعد از پایان تاریخ مصرف‌شان توجهی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  بعد از آنکه در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت دو نظامی معلول صهیونیست به دلیل بی توجهی نهادهای ذیربط به آنها دست به خودکشی زدند، وزیر جنگ این رژیم اعتراف کرد، اسرائیل هیچ توجهی به نظامیان معلولش نمی‌کند و این امر مستلزم برنامه جدی است، زیرا بسیاری از نظامیان اسرائیلی بعد از معلول شدن از سوی نهادهای ذیربط طرد می‌شوند.

سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از آن صورت گرفت که شماری از اعضای کنست این رژیم نسبت به بی تفاوت وزارت جنگ نسبت به تعهدات اخلاقی خود در کمک به افرادی که سلامتی خود را برای تحقق اهداف تل‌آویو از دست دادند اعتراض کردند.

منابع عبری امروز دوشنبه از خودکشی یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی یک روز پس از حادثه خودکشی یکی دیگر از همقطارانش خبر دادند.

“اور دونیو” که به دلیل اختلالات روانی ناشی از شوک حضور در مناطق جنگی از خدمت نظامی معاف شده بود، به دلیل آن که تمامی تلاش هایش برای قرار گرفتن در لیست معلولان جنگی به شکست مواجه شده و شرایط جسمی و روحی‌اش هم رو به وخامت نهاده بود، یک روز بعد از خودکشی همقطارش به زندگی خود پایان داد.

ارتش این رژیم در اولین واکنش به اقدام ادعا کرد این نظامی سابق که در جنگ ۲۰۱۴ شرکت داشت، از بیماری روانی رنج می‌برده و اقدامش ارتباطی به مسئله و خدمت نظامی‌اش ندارد.

در همین راستا پایگاه عبری زبان داوار فاش کرد، شرایط اقتصادی خانواده “بار خلیف” دیگر نظامی سابق ارتش رژیم صیهونیستی که دیروز دست به خودکشی زده بود، آنقدر بد بود که مادرش برای مراسم خاکسپاری‌اش مجبور به جمع آوری اعانه شده است.

مادر این نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی که به دلیل مخالفت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با قرار گرفتنش در زمره معلولان دست به خودسوزی کرده و بر اثر شدت سوختگی کشته شد، خشم خود را از بی تفاوت مسئولین اسرائیلی نسبت به نظامیان اسرائیلی ابراز داشته و اعلام کرد، پسرم سال‌ها از اسرائیل حفاظت کرد اما اسرائیل هیچ کاری برای او نکرد.

این رسانه عبری زبان خبر داد: مادر نظامی سابق اسرائیل که شرایط مالی خوبی ندارد برای تهیه قبر و مراسم تدفین پسرش مجبور به جمع آوری اعانه شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *