اخبار داغ

هلاکت پلیس اسرائیلی در عملیات تل‌آویو/استقبال حماس و جهاد اسلامی از عملیات مقاومت

در حالی که رسانه‌های صهیونیستی به هلاکت یکی از نیروهای پلیس این رژیم در عملیات عصر امروز تل‌آویو اعتراف کردند، گروه‌های فلسطینی عملیات را مورد ستایش قرار دادند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه امشب خبر هلاکت یکی از نیروهای پلیس این رژیم  را که به ضرب گلوله مبارز […]

اشتراک گذاری
14 مرداد 1402
50 بازدید
کد مطلب : 156334

در حالی که رسانه‌های صهیونیستی به هلاکت یکی از نیروهای پلیس این رژیم در عملیات عصر امروز تل‌آویو اعتراف کردند، گروه‌های فلسطینی عملیات را مورد ستایش قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه امشب خبر هلاکت یکی از نیروهای پلیس این رژیم  را که به ضرب گلوله مبارز فلسطینی در مرکز تل‌آویو به شدت زخمی ‌شده بود، تایید کرد.

تصاویر منتشر شده از محل وقوع این عملیات نشان از هلاکت آنی این مامور صهیونیست در همان لحظه اصابت گلوله حکایت داشت و امدادگران برای دقایقی اقدام به انجام عملیات احیا برای وی کرده و سپس او را در شرایط ناامید کننده‌ای به بیمارستاند بردند.

از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای ضمن استقبال از این عملیات آن را واکنشی طبیعی به جنایات شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی توصیف کرده و تاکید کرد، استمرار عملیات مقاومت در قلب رژیم صهیونیستی تاکیدی بر توانمندی ملت فلسطین در ضربه زدن به رژیم صهیونیستی است و ثابت می‌کند که تمامی تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش مقاومت در کرانه باختری و قدس به شکست انجامیده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز که صهیونیست‌ها مجری عملیات را به عضویت در گردان‌های جنین این گروه مبارز متهم می‌کنند، در بیانیه‌ای عملیات تل‌آویو را تاکید بر مرتبط بودن جبهه‌ها و ادامه و پویایی مقاومت در مواجهه تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها توصیف کرد.

به گفته جهاد اسلامی فلسطین، عملیات تل‌آویو واکنشی طبیعی به جنایاتی روزانه‌ای است که اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند.

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان با استفاده از گلوله جنگی تظاهرات خودجوش مردم جنین برای ارج نهادن به عملیات تل‌آویو را متفرق کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *