اخبار داغ

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان طی حکمی امیر طرفیانی را به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری منصوب کرد.

به دنبال این انتصاب نیز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری روز شنبه با حضور استاندار خوزستان برگزار شد. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی پل پیوند مردم و مسئولان است گفت: از رسالت های روابط عمومی […]

اشتراک گذاری
31 تیر 1402
236 بازدید
کد مطلب : 155473

به دنبال این انتصاب نیز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری روز شنبه با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی پل پیوند مردم و مسئولان است گفت: از رسالت های روابط عمومی ها این است که ضمن بهره مندی از تکنیک های روز بازتاب های جامعه را دریافت کرده و به مدیران منتقل کنند.

وی افزود: یک روابط عمومی فعال نیازهای جامعه را شناسایی میکند و متناسب با آن اطلاع رسانی میکند و اگر تکنیک های معرفی اخبار و ارتباط با جامعه را نداشته باشد مدیران نیز در مسیر درستی قرار نمی گیرند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها مسئول معرفی اقدامات و دستاوردهای سازمان ها هستند و نباید تبلیغات آنها به شکل فرد محور باشد چرا که این شکل از اطلاع رسانی بی تاثیر است.

حسینی محراب ادامه داد: در انقلاب اسلامی ما صرفاً روش های صادقانه و سالم مشروعیت دارد و هرگز نباید برای اهداف خود به تکنیک های باطل و شیطانی متوسل شویم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: از تلاش های آقای طرفی در کسوت مدیریت روابط عمومی استانداری سپاسگزارم. ایشان در مدت مسئولیت خود جایگاه روابط عمومی را ارتقا داد و یک جوان کاربلد و مومن هستند و انشاالله در حوزه مشاور جوانان در کنار ما خواهند بود و قطعا در آینده نزدیک از ظرفیت ایشان در مسئولیتی دیگر استفاده خواهیم کرد.

حسینی محراب افزود: آقای طرفیانی نیز از جوانان خوش فکر و پرکار در زمینه تولید مستند و گزارش های خبری و چندرسانه ای هستند و انشاالله همین مسیر خوب را ادامه دهند و ما بتوانیم در برابر هجمه های جریانات معاند قدرت مضاعفی داشته باشیم.

در این نشست از تلاش های مهدی طرفی مدیرکل پیشین روابط عمومی استانداری قدردانی شد و امیر طرفیانی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری معارفه شد.

طرفیانی پیش از این دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، مشاور فرهنگی، رسانه و ورزشی مدیرعامل، جانشین مدیرعامل در ستاد صیانت و حقوق شهروندی، مدیر رسانه ای و سوابقی در زمینه مستندسازی بوده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *