اخبار داغ

تحول در آموزش و پرورش از مدرسه آغاز می شود/ ضرورت برنامه ریزی همه جانبه جهت سال تحصیلی آینده

نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی مسعود حمیدی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در جمع مدیران مدارس متوسطه ناحیه یک اهواز گفت: تحول در آموزش و پرورش از مدرسه آغاز می شود و مدیران مدارس صحنه گردان اساسی نظام تعلیم و تربیت اند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، وی با عنوان اینکه […]

اشتراک گذاری
27 تیر 1402
128 بازدید
کد مطلب : 156424
  • نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی

مسعود حمیدی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در جمع مدیران مدارس متوسطه ناحیه یک اهواز گفت: تحول در آموزش و پرورش از مدرسه آغاز می شود و مدیران مدارس صحنه گردان اساسی نظام تعلیم و تربیت اند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، وی با عنوان اینکه چالش های سال های گذشته در بازگشایی مدارس تجربه موفقی را برای مجموعه تعلیم و تربیت به ارمغان آورد، ادامه داد:  در سال گذشته میزان تعطیلی  عمومی کلاس های درس در استان کمترین میزان نسبت به دیگر مکان های کشور بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش در راستای تحول آموزش، موجب تحقق برنامه ها شد و در همین راستا ضرورت دارد فعالیت همه جانبه در راستای آمادگی برای بازگشایی مدارس صورت گیرد.

حمیدی نژاد بازگشایی موفق مدارس را نیازمند حمایت های همه ارگان ها دانست و تاکید کرد: اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی برای آشنایی نسل نوجوان از پیشرفت های ایران اسلامی است.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم تالار همایش شهید مطهری این ناحیه پس از بهسازی و ترمیم مورد بازسازی قرار گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *