اخبار داغ

هر ماه یک محصول جدید از شرکت هراز در بازار لبنی

به گزارش تجهیز نیوز، شهریار دادگر، مدیرعامل شرکت هراز در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی افق تهران درخصوص مقاصد صادراتی شرکت اظهارداشت: ۶۰ تا ۷۰ درصد کل تولیدات شرکت صادر می‌شود که کشورهای حوزه خلیج فارس مقصد صادراتی هستند و در حال حاضر بیشتر صادرات به عراق، آذربایجان، افغانستان و پاکستان انجام می‌شود و متأسفانه امکان صادرات […]

اشتراک گذاری
25 تیر 1402
140 بازدید
کد مطلب : 155350

به گزارش تجهیز نیوز، شهریار دادگر، مدیرعامل شرکت هراز در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی افق تهران درخصوص مقاصد صادراتی شرکت اظهارداشت: ۶۰ تا ۷۰ درصد کل تولیدات شرکت صادر می‌شود که کشورهای حوزه خلیج فارس مقصد صادراتی هستند و در حال حاضر بیشتر صادرات به عراق، آذربایجان، افغانستان و پاکستان انجام می‌شود و متأسفانه امکان صادرات به روسیه هنوز فراهم نشده که این یکی از مشکلات است و مشکلات قانونی برای صادرات به روسیه وجود دارد که دلیل عمده‌ اختلافات مابین سازمان دامپزشکی ایران و روسیه است.

مدیر عامل شرکت هراز درباره حمایت‌های دولت از صادرات توضیح داد:مشوق‌های صادراتی از قدیم وجود دارند و بی‌تأثیر نیستند اما نمی‌توان گفت که حمایت خاصی صورت می‌گیرد که البته ما چنین نقشی را برای دولت قائل نیستیم فقط انتظاری که داریم این است که یک سری روابط پایدار اقتصادی، سیاسی با کشورهای همسایه ایجاد شود که بتوانیم برای صادرات محصول به عنوان مقاصد صادراتی از این کشورها استفاده کنیم.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای تجاری و تسهیل روابط گمرکی می‌تواند به توسعه صادرات کمک کند که در برخی از کشورهای همسایه چنین اقداماتی انجام شده و امکان رشد و توسعه صادرات را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به نقش شعار سال در توسعه اقتصادی در حمایت از صنعت لبنیات بیان کرد: امسال روند توسعه همچون سال گذشته و بدون تغییر بود و این در حالی بود که انتظار داشتیم کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری از سمت دولت اتفاق بیافتد که تاکنون این‌گونه نشده است.

مدیرعامل شرکت هراز گفت: بیش از سه سال است که با استراتژی‌های اتخاذ شده، هر ماه یک محصول جدید از شرکت هراز روانه بازار می‌شود.

دادگر در پایان خاطرنشان کرد: دو استراتژی در تمام این سال‌ها داشتیم. استراتژی اول، مجموعه اقدامات کاهش ریسک و استراتژی دوم توسعه فروش که به این معنا است که محل فروش محصولات را گسترش دهیم و به کشورهای بیشتری صادرات انجام شود و در داخل کشور هم شعب را افزایش خواهیم داد تا در ۹۰درصد بازار داخل حضور فعال داشته باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *