اخبار داغ

عملیات اجرایی طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار آغاز می‌شود

در راستای کمک به حل مسأله ناترازی فصلی و هم‌چنین پایداری شبکه گاز کشور، عملیات اجرایی طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار در کهگیلویه و بویراحمد به‌زودی با حضور رئیس‌جمهور، وزیر نفت و معاون وزیر نفت در امور گاز آغاز می‌شود. به گزارش  پایگاه خبری تجهیز نیوز بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار […]

اشتراک گذاری
25 تیر 1402
141 بازدید
کد مطلب : 156926

در راستای کمک به حل مسأله ناترازی فصلی و هم‌چنین پایداری شبکه گاز کشور، عملیات اجرایی طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار در کهگیلویه و بویراحمد به‌زودی با حضور رئیس‌جمهور، وزیر نفت و معاون وزیر نفت در امور گاز آغاز می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری تجهیز نیوز بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار در دو مرحله اجرا و با توسعه این میدان، روزانه ۱۰ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز در کشور افزوده می‌شود.

شایان ذکر است، این پروژه مهم بر اساس سیاست‌های کلان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران به منظور کمک به حل مساله ناترازی فصلی گاز و نیز تقویت شبکه گاز کشور طراحی و به مرحله اجرا درآمده است.

همزمان با آغاز عملیات اجرایی طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار ، طرح گازرسانی به ۳۷ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به بهره‌برداری خواهد رسید. با بهره‌برداری از این پروژه گازرسانی، حدود ۲ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *