اخبار داغ

تفاهم‌نامه واگذاری ۱۰۰ دستگاه تاکسی بین کمیته امداد خوزستان و شهرداری اهواز منعقد شد

سحر کوروند خبرنگارپایگاه خبری تجهیز نیوز  جمال شبیه در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری اهواز تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با هدف ایجاد اشتغال و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرهای خوزستان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه، تفاهم نامه‌ای […]

اشتراک گذاری
25 تیر 1402
161 بازدید
کد مطلب : 156546

سحر کوروند خبرنگارپایگاه خبری تجهیز نیوز  جمال شبیه در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری اهواز تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با هدف ایجاد اشتغال و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرهای خوزستان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه، تفاهم نامه‌ای مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان و شهرداری اهواز امضاء شد.

گفتنی است که از پارسال تاکنون طی ۲ تفاهم‌نامه بین کمیته امداد امام خمینی خوزستان و شهرداری اهواز نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به تعداد ۲۰۰ دستگاه تاکسی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی سال گذشته نیز تفاهم‌نامه واگذاری ۱۰۰ دستگاه تاکسی با شهرداری اهواز داشت، افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده با کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ۱۰۰ دستگاه تاکسی در اختیار شهرداری اهواز قرار می‌گیرد. قابل ذکر است که هر تاکسی از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند است.

شبیه بیان کرد: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه، تلاش برای بهبود شاخص عدالت اجتماعی است که از جمله اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. از طرف دیگر، توسعه اشتغال و کسب درآمد پایدار برای افرادی که در شرایط کم درآمد قرار دارند و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، از جمله هدف‌های این تفاهم نامه بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در کمیته امداد و شهرداری اهواز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان اظهار کرد: موضوع اصلی تفاهم نامه، اجرای طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی در قالب طرح نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی در شهر اهواز است. این طرح‌ها با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و کسب درآمد پایدار صورت گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *