اخبار داغ

اعتراضات گسترده به کابینه نتانیاهو/ چه کسی باید مسئولیت شکست عملیات جنین را به عهده بگیرد؟

رسانه‌های عبری زبان، موجی از انتقادات را علیه کابینه نتانیاهو به دلیل ناکامی در مقابل مقاومت در جنین، سامان داده‌اند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز با نگاهی به رسانه‌های عبری زبان شاهد آن هستیم که با وجود انعکاس توجیه‌های ارتش رژیم صهیونیستی و حرکت در راستای جنگ روانی رژیم صهیونستی علیه مقاومت، اما با […]

اشتراک گذاری
19 تیر 1402
92 بازدید
کد مطلب : 156196

رسانه‌های عبری زبان، موجی از انتقادات را علیه کابینه نتانیاهو به دلیل ناکامی در مقابل مقاومت در جنین، سامان داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز با نگاهی به رسانه‌های عبری زبان شاهد آن هستیم که با وجود انعکاس توجیه‌های ارتش رژیم صهیونیستی و حرکت در راستای جنگ روانی رژیم صهیونستی علیه مقاومت، اما با این حال آنها نیز به این حقیقت واقف هستند که ارتش رژیم دست آوردی برای ارائه در رابطه با جنگ ۴۸ ساعته جنین در اختیار ندارد.

جنگی که ارتش رژیم صهیونیستی زیر ضربات مقاومت به سرعت آنرا پایان داد و نتوانست به هیچ یک از اهدافش در آن نایل شود.

آویو ابو مخ تحلیل‌گر پایگاه خبری واللا در این رابطه نوشت: عملیات جنین نسخه کپی برداری شده از عملیات غزه است و سخن گفتن از پیروزی در آن صرفا توهم محسوب می‌شود.

به گفته این تحلیل‌گر صهیونیست: ارتش اسرائیل تنها چند روز پیش از یک عملیات کوتاه مدت در اردوگاه جنین فارغ شده است، هدف ارتش اسرائیل از این عملیات که از زمین و هوا انجام گرفت زیر ساخت‌های نظامی در اردوگاه جنین بود اما تنها ۴۷ درصد از اسرائیلی‌ها اعلام کرده‌اندکه این یک عملیات خوب بوده است.

او تاکید کرد، محال است که بتوان این واقعیت را فراموش کرد که عملیات با فشردن یک دگمه به پایان رسیده است تا ما در برابر تکرار نسخه عملیات نظامی باشیم که پیش از این در غزه صورت می‌گرفتند.

وی در ادامه گفت: نتایج عملیات در جنین این سئوال را مطرح می‌کند که آیا ما در راه کپی کردن نمونه غزه در کرانه باختری هستیم، و همچون رخدادهای به وقوع پیوسته در جبهه جنوبی، از این درگیری به درگیری بعدی نقل مکان می‌کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *