اخبار داغ

ثبت رشد درآمد ۲۱۸ درصدی شاروم

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از  افق تهران، با گسترش صنایع پتروشیمی و تلاش دولت برای خصوصی‌سازی در سال‌های اخیر، شرکت‌های زیادی از این حوزه در بورس اوراق بهادار پذیرش شدند. در حال حاضر به صورت کلی نماد ۲۸ شرکت پتروشیمی بر روی تابلوهای مختلف بورس و فرابورس ثبت شده و معاملات آن‌ها در […]

اشتراک گذاری
16 تیر 1402
81 بازدید
کد مطلب : 155154

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از  افق تهران، با گسترش صنایع پتروشیمی و تلاش دولت برای خصوصی‌سازی در سال‌های اخیر، شرکت‌های زیادی از این حوزه در بورس اوراق بهادار پذیرش شدند. در حال حاضر به صورت کلی نماد ۲۸ شرکت پتروشیمی بر روی تابلوهای مختلف بورس و فرابورس ثبت شده و معاملات آن‌ها در بازار سرمایه انجام می‌شود. از این تعداد معاملات ۸ نماد در بورس، ۴ نماد در بازارهای اول و دوم فرابورس، ۱۲ نماد در تابلوی زرد فرابورس و ۲ نماد نیز در تابلوی نارنجی فرابورس صورت می‌گیرد.

در جدول زیر فهرست ۲۳ پتروشیمی ذکر شده که از این میان شاروم نماد بورسی شرکت پتروشیمی ارومیه با میزان فروش ۲۱۸ درصدی، بیشترین سهم درآمد حاصل از فروش را در ۳ ماهه منتهی به زمستان ۱۴۰۱ نسبت به سایر شرکت های پتروشیمی به خود اختصاص داده است که این درخشش به عملکرد سالانه پتروشیمی ارومیه که همان توجه به شعار سال و توجه به منویات مقام معظم رهبری برمی‌گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *