اخبار داغ

نمایشگاه آثار معمار ایتالیایی در تهران برگزار شد

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از  ایرنا، جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران، در مراسم رونمایی از این نمایشگاه، کلاسیک بودن، توجه به جزئیات طراحی و نیز کاربردی بودن را سه ویژگی اصلی در کارهای ویکو ماجیسترتی دانست. پرونه، مجتمع مسکونی پارک دو پرنس را نماد تغییر به سمت مدرنیته در تهران خواند و یادآور […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1402
221 بازدید
کد مطلب : 155084

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از  ایرنا، جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران، در مراسم رونمایی از این نمایشگاه، کلاسیک بودن، توجه به جزئیات طراحی و نیز کاربردی بودن را سه ویژگی اصلی در کارهای ویکو ماجیسترتی دانست.

پرونه، مجتمع مسکونی پارک دو پرنس را نماد تغییر به سمت مدرنیته در تهران خواند و یادآور شد ماجیسترتی، علاوه بر این مجتمع، طراحی و معماری ساختمان برند چِروتی در تهران را نیز برعهده داشت.

سفیر ایتالیا با اشاره به توجهی که این سفارت به موضوع طراحی و معماری دارد، گفت: دلیل این توجه، نقشی است که معماران ایتالیایی قرن بیستم در ایران داشته‌اند.

سفارت ایتالیا قبلا درباره ساختمان ویلا نمازی با طراحی جو پونتی نیز نشستی اختصاصی برگزار کرده و برنامه‌ای مشترک هم با مشارکت مجله معماری دوموس ایتالیا در ایران ترتیب داده بود.

در نمایشگاه آثار ویکو ماجیسترِتی (۲۰۰۶-۱۹۲۰) که عصر چهارشنبه با حضور جمعی از معماران و طراحان در باغ سفارت ایتالیا در تهران برگزار شد، فیلمی از زندگی و آثار بین‌المللی این معماری ایتالیایی نیز به نمایش گذاشته شد و حاضران، از طراحی‌های دستی، یادداشت‌ها و ماکت پارک دو پرانس بازدید کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *