اخبار داغ

رشد ۱۰ درصدی تولید گیاهان دارویی در هلال احمر

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از گروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خطوط تولید سهاجیسا در حال ساخت نیازهای جامعه در حوزه گیاهان و عصاره‌های دارویی است،گفت: در سه ماه نخست سال جاری، تولید گیاهان دارویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی در […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1402
56 بازدید
کد مطلب : 155064

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از گروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خطوط تولید سهاجیسا در حال ساخت نیازهای جامعه در حوزه گیاهان و عصاره‌های دارویی است،گفت: در سه ماه نخست سال جاری، تولید گیاهان دارویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی در حدود ۱۰ درصد داشته و تلاش می‌شود در ماه‌های آتی، این روند شکلی صعودی تر به خود گیرد.

وی افزود: یکی از اتفاقات مهم سال جاری، تولید ۱۰ هزار کیلوگرمی عصاره‌های غلیظ است که این رقم در سال گذشته نزدیک به صفر بود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی ادامه داد: علاوه بر این عصاره گلایکولی، عصاره الکلی، عصاره گلیسیرینه، عصاره روغنی، عصاره آبی و عصاره خشک نیز در سهاجیسا تولید می‌شود.

عسکری خاطرنشان کرد: شرکت سهاجیسا با تمدید مجوز محصولات بر اساس نیاز بازار در خرداد ماه جاری موفق به تولید ۲۳ تن عصاره گیاهان دارویی شده است و با توسعه کشت گیاهان دارویی سعی در گسترش و تنوع بخشی به تولیدات خود را دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *