اخبار داغ

دستگاه‌های دولتی موظف به ایجاد پیوست دانش‌بنیانی در فعالیتشان شدند

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از  حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در این بازدید بخش زیادی از راه حل‌های مشکلات را در کشور مشاهده کردیم، البته در گذشته این اعتقاد را داشته‌ام و با این قشر […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1402
121 بازدید
کد مطلب : 155072

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از  حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در این بازدید بخش زیادی از راه حل‌های مشکلات را در کشور مشاهده کردیم، البته در گذشته این اعتقاد را داشته‌ام و با این قشر آشنایی داریم.

وی با تاکید بر وجود ظرفیت‌های بالا در شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: ظرف چند سال آینده تقریبا ۶۰ درصد جی دی پی دنیا را بخش اقتصاد دیجیتال تشکیل می‌دهد و یکی از مزیت‌های جدی کشور هم همین است، چون اساس توسعه اقتصادی دیجیتال، نیروهای نخبه و خلاق و با جسارت و با اعتماد به نفس بالا است که خوشبختانه در کشور نیروهای جوان خلاق فراوان است که یکی از مزیت‌های جدی کشور به شمار می‌رود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: عزم دولت بر استفاده از این نیروها است، ولی موانعی نیز وجود دارد که در حال رفع این موانع هستیم و در دولت مصوب شده است که همه دستگاه‌های دولتی موظفند برای همه اقداماتشان، پیوست دانش‌بنیان داشته باشند.

مخبر خاطرنشان کرد: امروزه برخی از اتفاقاتی که در حوزه‌های نفت، صنعت و کشاورزی رخ می‌دهد، هر جایی که دانش‌بنیان‌ها به کار گرفته شدند، ما میانبر پیشرفت کردیم.

معاون اول رییس جمهور عنوان کرد: البته باید کانونی که به طور مرتب دستگاه‌ها مراجعه کنند و مشکلاتشان را مطرح کنند، شکل بگیرد که امیدوارم به همراه وزیر ارتباطات که خودشان در این زمینه متخصص هستند، ساماندهی کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *