اخبار داغ

تجهیزات موشکی و پهپادی برد بلند در دستور کار پدافند هوایی ارتش

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به طور سر زده از یگان عملیاتی واکنش سریع شهید ستاری این نیرو واقع در شرق پایتخت بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی حساس را مورد ارزیابی قرار داد. وی، افزود: […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1402
128 بازدید
کد مطلب : 155068

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به طور سر زده از یگان عملیاتی واکنش سریع شهید ستاری این نیرو واقع در شرق پایتخت بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی حساس را مورد ارزیابی قرار داد.

وی، افزود: کارآمدی پدافند هوایی ارتش در تسلط کامل بر مرزهای هوایی کشورمان بیانگر رصد و پایش دقیق مهندسان و متخصصان پدافندی در هزاران نقطه پدافندی کشور است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، یقینا در سال جاری تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی ارتش است.

صباحی فرد با بیان اینکه تلاش و جهاد شبانه روزی مرزبانان آسمان کشورمان در راستای آرامش و آسودگی خاطر شهروندان ایران اسلامی است، گفت: اگر امروز پدافند هوایی ارتش به رشد و تعالی رسیده یقینا این بالندگی و اقتدار مرهون همت و تلاش جوانان این مرز و بوم در عرصه های مختلف علوم پدافندی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *