اخبار داغ

قطعی برق در مناطق جنوبی آمریکا همچنان ادامه دارد

به دنبال شرایط نامساعد جوی در مناطق جنوبی ایالات متحده از جمله گرمای شدید و طوفان‌های تندری که پنج کشته برجای گذاشته، قطعی برق نیز همچنان ادامه دارد. به گزارش تجهیز نیوز بیش از ۱۰۰ هزار مشترک در جنوب ایالات متحده روز دوشنبه به دنبال طوفان های مخرب بدون برق ماندند. از سوی دیگر ساکنان مناطق جنوبی […]

اشتراک گذاری
29 خرداد 1402
80 بازدید
کد مطلب : 156873

به دنبال شرایط نامساعد جوی در مناطق جنوبی ایالات متحده از جمله گرمای شدید و طوفان‌های تندری که پنج کشته برجای گذاشته، قطعی برق نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش تجهیز نیوز بیش از ۱۰۰ هزار مشترک در جنوب ایالات متحده روز دوشنبه به دنبال طوفان های مخرب بدون برق ماندند. از سوی دیگر ساکنان مناطق جنوبی به علت گرمای شدید هوا به دنبال امداد رسانی هستند.

قطع برق برای برخی از مشترک‌ها در جنگل‌های کاج تگزاس ممکن است تا اواخر این هفته ادامه یابد زیرا ماموران در تلاش برای تعمیر خرابی‌ها هستند. در برخی از مناطق لوئیزیانا و می‌سی‌سی‌پی، موج گرما با باران شدید، بادهای تند، طوفان‌های تندری و تگرگ همراه بوده است.

در لوئیزیانا، مقامات امروز دوشنبه بسیاری از دفاتر ایالتی را به دلیل خطرات آب و هوایی تعطیل کردند.

لی جانسون، یکی از ساکنان مونت ورنون در ایالت تگزاس به شبکه تلویزیونی دالاس KXAS گفت: «این غیرقابل تحمل است. حدود سه روز بود که برق نداشتیم.»

به گفته شرکت «ساوت وسترن الکتریک»، بیش از ۱۲۰ هزار مشترک از صبح روز دوشنبه در بخش‌های شرقی تگزاس و بخش‌هایی از لوئیزیانا و اوکلاهاما بدون برق بودند. ۴ هزار مشترک دیگر همچنان در انتظار بازگشت برق در شهر پریتون تگزاس پس از طوفان ویرانگر هفته گذشته هستند.

به گزارش خدمات هواشناسی ملی آمریکا، مقامات پیش‌بینی کردند که دوشنبه در سراسر مناطق جنوبی، شرایط گرم و مرطوب برقرار باشد و دما در بیشتر مناطق این منطقه به بالای ۳۲ درجه سانتیگراد افزایش یابد. هشدارهای گرمای بیش از حد در مناطق وسیعی از لوئیزیانا و تگزاس صادر شده و بسیاری از شهرها را مجبور به باز کردن مراکز خنک کننده کرده است.

در آستین و سن آنتونیو، انتظار می رود که دمای هوا دوباره از ۳۷ درجه سانتیگراد فراتر رود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *