اخبار داغ

جلسه هم اندیشی مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با مدیرعامل پتروشیمی مارون

جلسه هم اندیشی مدیران ورزش و جوانان با مدیر عامل پتروشیمی مارون با موضوع توسعه زیر ساخت های ورزشی و پروژه ۹ هکتاری شهرستان بندر ماهشهر در پتروشیمی مارون برگزار شد. این جلسه با حضور امین امرایی مدیر عامل و مسئولین ارشد پتروشیمی مارون با حمید بنی تمیم مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان خوزستان […]

اشتراک گذاری
24 خرداد 1402
208 بازدید
کد مطلب : 155136
جلسه هم اندیشی مدیران ورزش و جوانان با مدیر عامل پتروشیمی مارون با موضوع توسعه زیر ساخت های ورزشی و پروژه ۹ هکتاری شهرستان بندر ماهشهر در پتروشیمی مارون برگزار شد.

این جلسه با حضور امین امرایی مدیر عامل و مسئولین ارشد پتروشیمی مارون با حمید بنی تمیم مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان خوزستان و احمد ثابت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر برگزار گردید، طرفین ضمن بررسی امکانات و پروژه های ورزشی شهرستان، برنامه های آتی ورزشی را جهت بهره برداری هرچه بهتر فضای ورزشی شهرستان بیان داشتند.

در این جلسه دکتر بنی تمیم ضمن قدردانی از نگاه مثبت و توسعه محور پتروشیمی مارون نسبت به ورزش شهرستان بندرماهشهر، از پتروشیمی مارون برای مشارکت در برگزاری مسابقات بین المللی در بندرماهشهر که باعث تقویت صنعت گردشگری و ایجاد انگیزه ی ورزشی جوانان منطقه برای ورزش حرفه ایی شده است قدردانی نمود و خواستار حمایت بیشتر پتروشیمی مارون از ورزش شهرستان شد.

دکتر امرایی ضمن اشاره به سابقه ی تعامل های گسترده و سازنده ی خود با اداره ورزش وجوانان شهرستان بندر ماهشهر، یکی از رسالت های مهم مسئولیت های اجتماعی و توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی دانست و بر حضور و حمایت موثر پتروشیمی مارون از ورزش شهرستان تاکید کرد.

در پایان احمد ثابت رییس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر، ضمن تشکر از دکتر امرایی بابت حمایت های همه جانبه از ورزش شهرستان، در خصوص تعامل صنایع خصوصاً پتروشیمی مارون با این اداره اظهار کرد: مسئولیت های اجتماعی شرکت ها وظیفه ی صنایع برای شهرستان محل استقرار آن است و پتروشیمی مارون فرای مسئولیت های خود قدم های مهمی در جهت حمایت از ورزش قهرمانی برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *