اخبار داغ

بیش از ۷۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند

رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰۰ کودک فلسطینی را در زندان‌های خود زیر شدیدترین انواع شکنجه و فشار نگهداری می‌کند. به گزارش تجهیز نیوز رسانه‌های عربی به نقل از گزارش سازمان بین المللی دفاع از کودکان خبر دادند، گزارش‌های وحشتناکی از شرایط بازداشت و زندانی کردن ده‌ها کودک فلسطینی زیر سن قانونی در اسرائیل وجود دارد. […]

اشتراک گذاری
14 خرداد 1402
71 بازدید
کد مطلب : 156469

رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰۰ کودک فلسطینی را در زندان‌های خود زیر شدیدترین انواع شکنجه و فشار نگهداری می‌کند.

به گزارش تجهیز نیوز رسانه‌های عربی به نقل از گزارش سازمان بین المللی دفاع از کودکان خبر دادند، گزارش‌های وحشتناکی از شرایط بازداشت و زندانی کردن ده‌ها کودک فلسطینی زیر سن قانونی در اسرائیل وجود دارد.

براساس این گزارش، این کودکان از سوی نیروهای صهیونیستی تحت فشارهای جسمی شدیدی قرار گرفته و بسیاری از آنها حتی از علت بازداشت خود هم مطلع نبوده و حتی در زمان بازداشت حکمی به آنها ارائه نمی‌شود.

این سازمان غیر دولتی که برای دفاع از حقوق کودکان در کرانه باختری از جمله قدس شریف و نوار غزه فعالیت می‌کند، تاکید کرد برای تامین حمایت از کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال فلسطینی فعالیت می‌کند.

در این گزارش تاکید شده است، سالانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک فلسطینی با مشکل بازداشت و محاکمه شدن در دادگاه‌های نظامی اسرائیلی مواجه می‌شوند.

گزارش‌های یونیسف هم تاکید دارند که کودکان فلسطینی با بدرفتاری بسیار گسترده و سازمان یافته‌ای  از زمان بازداشت تا محاکمه و محکوم شدن مواجه هستند.

این سازمان تاکید کرد، با استناد به مصاحبه‌‌هایی که وکلای مدافع این سازمان و محققان میدانی در چارچوب معیارهای سازمان ملل موفق به جمع آوری آن شده‌اند، مشخص شده است سه چهارم کودکان بازداشت شده که شمار آنها ۷۶۶ کودک اعلام شده است بعد از بازداشت شدن به شکلی در معرض خشونت‌های جسمی قرار گرفته‌اند و والدین ۹۷ درصد از آنها در زمان بازجویی حضور نداشته و به دو سوم آنها هم در حین بازداشت و بازجویی حقوقشان تفهیم نشده است.

در حالی که ۸۵.۵ درصد از آنها هم اعلام کردند که نمی‌دانستند به چه دلیلی بازداشت شده‌اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *