اخبار داغ

انصار الله ائتلاف سعودی را به وقت کشی در مذاکرات متهم کرد

انصار الله ائتلاف متجاوز سعودی را به وقت کشی در روند توقف عملیات نظامی و برچیدن تحریم‌های اعمال شده در گذرگاه‌های مرزی متهم کرد. به گزارش  پایگاه خبری تجهیز نیوز الرای الیوم به نقل از محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی انصار الله اعلام کرد: نیروهای ائتلاف سعودی در حال وقت کشی در روند مذکرات […]

اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1402
81 بازدید
کد مطلب : 156324

انصار الله ائتلاف متجاوز سعودی را به وقت کشی در روند توقف عملیات نظامی و برچیدن تحریم‌های اعمال شده در گذرگاه‌های مرزی متهم کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تجهیز نیوز الرای الیوم به نقل از محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی انصار الله اعلام کرد: نیروهای ائتلاف سعودی در حال وقت کشی در روند مذکرات و به تبع آن برچیدن تحریم‌ها علیه یمن است.

الحوثی که در راهپیمایی گسترده‌ای که در حمایت از ملت فلسطین در استان صعده برگزار شد، سخنرانی می‌کرد افزود: دشمن در حال وقت کشی در روند مذاکرات و رفع تحریم‌ها از یمن است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی انصار الله برای از سرگیری جنگ تاکید کرد: ما شاهد آن هستیم که عربستان و امارات در یمن شکست خورده‌اند و به چشم می‌بینند که گنبد آهنین هم نتوانسته است صهیونیست‌ها را در امان نگه دارد، حال آنها چگونه می‌توانند از کشورهای سازشکار محافظت کنند.

این رهبر انصار الله ضمن تاکید مجدد بر حمایت از مسئله فلسطین گفت: حضور امروز ما در این تظاهرات بیانگر پایمردی یمن در همراهی با مسئله فلسطین است، ما بر ادامه مبارزه خود علیه دشمن تاکید و از آزادگان قهرمان در فلسطین در عملیات خونخواهی آزادگان پشتیبانی می‌کنیم.

او تاکید کرد: گروه‌های فلسطینی با این عملیات خود موفق شدند، طرح ترمیم سامانه پدافندی اسرائیل در مقابل موشک‌های مقاومت را با شکست مواجه کنند.

گفتنی است مردم یمن در بیانیه پایانی راهپیمایی امروز خود بر آمادگی جهت مبارزهمستقیم  در کنار گروه‌های فلسطینی تاکید کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *