اخبار داغ

نوزدهمین هفته اعتراضات تظاهرات ضد نتانیاهو برگزار شد

با وجود اعلام لغو تظاهرات اعتراض آمیز در تل‌آویو از بیم موشک‌های مقاومت، شماری از صهیونیست‌ها در این محل تجمع کرده و علیه نتانیاهو شعار دادند. به گزارش تجهیز نیوز پایگاه خبری وای نت به رغم آنکه رهبران معترضین صهیونیست اعلام کردند، به دلیل نگرانی از موشک‌های مقاومت این تجمع در تقاطع کابلان در تل‌آویو […]

اشتراک گذاری
23 اردیبهشت 1402
76 بازدید
کد مطلب : 157034

با وجود اعلام لغو تظاهرات اعتراض آمیز در تل‌آویو از بیم موشک‌های مقاومت، شماری از صهیونیست‌ها در این محل تجمع کرده و علیه نتانیاهو شعار دادند.

به گزارش تجهیز نیوز پایگاه خبری وای نت به رغم آنکه رهبران معترضین صهیونیست اعلام کردند، به دلیل نگرانی از موشک‌های مقاومت این تجمع در تقاطع کابلان در تل‌آویو محل اصلی آن برگزار نخواهد شد اما، شمار قابل توجهی از صهیونیست‌ها در این محل حضور پیدا کردند.

به نوشته این پایگاه خبری، تظاهرات کنندگان بعد از ۱۸ هفته پیاپی این بار شامگاه شنبه با خبر لغو آن در تقاطع کابلان مواجه شدند با این حال بیش از یک هزار نفر همچنان در این محل تجمع کردند در حالی که هزاران نفر دیگر نیز در مناطق دیگری از (فلسطین اشغالی) در حال تظاهرات هستند.

به نوشته این رسانه عدم حضور تظاهر کنندگان به معنای عدم حضور پلاکاردهای آنها نبوده و برخی از پارچه نوشته‌ها که بر روی آن از نبود دموکراسی در اسرائیل سخن گفته در خیابان دیزنکوف تا تقاطع کابلان نصب شده‌اند.

خبرنگاران همچنین اعلام کردند، این شنبه شهر حیفا به جای تل‌آویو شاهد حضور گسترده  صهیونیست های معترض بود، معترضین خود را به تقاطع حوریف در این شهر رسانده و از ساعاتی پیش در حال شعار دادن علیه کابینه نتانیاهو هستند.

تظاهرات در چند شهر دیگر از فلسطین اشغال هم همچنان ادامه دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *