اخبار داغ

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی/ ۸ صهیونیست زخمی شدند

منابع خبری از عملیات جدید ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و زخمی شدند چندین صهیونیست در آن خبر می‌دهند. به گزارش تجهیز نیوز رسانه‌های محلی فلسطینی از تیراندازی و عملیات زیرگیری در قدس اشغالی خبر دادند. گزارش‌های اولیه حاکی است که در این حمله ۳ صهیونیست زخمی شدند. منابع عبری زبان با تائید این خبر […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1402
69 بازدید
کد مطلب : 156491

منابع خبری از عملیات جدید ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و زخمی شدند چندین صهیونیست در آن خبر می‌دهند.

به گزارش تجهیز نیوز رسانه‌های محلی فلسطینی از تیراندازی و عملیات زیرگیری در قدس اشغالی خبر دادند.

گزارش‌های اولیه حاکی است که در این حمله ۳ صهیونیست زخمی شدند.

منابع عبری زبان با تائید این خبر اعلام کردند که در عملیات زیرگیری با خودرو در خیابان یافا در قدس اشغالی ۳ شهرک‌نشین زخمی شدند که حال یک نفر وخیم گزارش شده است. برخی منابع خبری از افزایش زخمی‌های این عملیات به ۸ نفر خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این عملیات در فاصله ۲۰۰ متری محل برگزاری مراسم یادبودی برای کشته‌های اسرائیلی صورت گرفته است.

رسانه‌های عبری زبان از شهادت مجری این عملیات خبر دادند. این جوان ۳۹ ساله فلسطینی «حاتم ابو نجمه» ساکن شهرک بیت صفافا در قدس اشغالی است.

پلیس رژیم صهیونیستی می‌گوید که  در حال بررسی جزئیات و انگیزه‌های این حمله است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که  در پی این عملیات حالتی از آشفتگی و سردرگمی در بین صهیونیست‌ها -که به زخمی شدن چندین تن از آنها انجامید- ، حاکم شده است.

«عبداللطیف قانوع» سخنگوی جنبش حماس در اولین واکنش به عملیات جدید  آن را در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر و هتک حرمت مسجدالاقصی دانست.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز این عملیات را  ضربه‌ای جدید و قوی به نظام امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و پیامی برای جنایتکاران و رهبران فاشیست آن دانست که هیچ امنیتی در سرزمین فلسطین برای این رژیم وجود ندارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *