اخبار داغ

همت کارکنان علوم پزشکی جهرم با تهیه ۳۱۳ بسته معیشتی برای نیازمندان

محمدجواد موحد در گفت‌وگو با تجهیزنیوز، گفت: بار دیگر در یک اقدام نیک در ماه رمضان، با همدلی کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم،  ۳۱۳ بسته معیشتی در بین نیازمندان چند روستای شهرستان جهرم توزیع شد. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این بسته های معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال شامل […]

اشتراک گذاری
01 اردیبهشت 1402
130 بازدید
کد مطلب : 154312

محمدجواد موحد در گفت‌وگو با تجهیزنیوز، گفت: بار دیگر در یک اقدام نیک در ماه رمضان، با همدلی کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم،  ۳۱۳ بسته معیشتی در بین نیازمندان چند روستای شهرستان جهرم توزیع شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این بسته های معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال شامل برنج، روغن، ماکارونی و سویا بوده است.

وی بیان کرد: بخشی از این کمک های مومنانه به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی توسط همکاران، ۲۵۰ میلیون ریال آن از محل صندوق قرض الحسنه بسیج و ۲۰۰ میلیون ریال دیگر  آن توسط خیرین فراهم شده است.

موحد خاطرنشان کرد: در این حرکت نیک و ارزشمند، نیازمندان توسط بهورزان روستاها، دانش آموزان و مدیران سه مدرسه، تعدادی از پرسنل بسیج دانشگاه شناسایی و به دست شان رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: این اقدام خیرخواهانه، توسط بسیج جامع پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *