اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات تغییر شرایط اساتید حق التدریس به هیات علمی وابسته

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ندای دانش : محمد قربانی سخنگوی دانشگاه آزاد گفت درباره خبری که اخیرا رئیس دانشگاه آزاد درباره خداحافظی با مفهوم حق التدریس اعلام کرد، توضیح داد و گفت: در راستای حفظ شان و کرامت عزیزانی که در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، به تدریس مشغول بوده و به اصطلاح […]

اشتراک گذاری
26 فروردین 1402
162 بازدید
کد مطلب : 154195

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ندای دانش : محمد قربانی سخنگوی دانشگاه آزاد گفت درباره خبری که اخیرا رئیس دانشگاه آزاد درباره خداحافظی با مفهوم حق التدریس اعلام کرد، توضیح داد و گفت: در راستای حفظ شان و کرامت عزیزانی که در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، به تدریس مشغول بوده و به اصطلاح “استاد حق التدریس” و یا “مدرس” هستند تلاش خواهد شد این عزیزان در چارچوب قوانین و مقررات و ملاحظات واحدهای دانشگاهی مربوطه به عنوان “عضو هیئت علمی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی” از خدمات فاخرشان بهره مند باشیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: بنابراین عزیزان عضو هیئت علمی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی، در چارچوب دستورالعمل و آیین نامه مربوطه از امتیازات آن برخوردار خواهند بود.

قربانی با تاکید اینکه اولا عضو هیئت علمی وابسته هستند و مدرس و یا استاد حق التدریس عضو هیئت علمی دانشگاه نیست، گفت: ثانیا به تبع عضو هیئت علمی بودن می توانند در چارچوب مقررات مربوطه به راهنمایی، مشاوره و داوری رساله های علمی بپردازند.

معاون مجلس و سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار کرد: ثالثا در چارچوب آیین نامه مربوطه از نظام ارتقا و ترفیع برخوردار شده و طبعا از امتیازات آن برخوردار می شوند. رابعا حقوق و مزایای آن ها به صورت ماهانه پرداخت می شود.

قربانی گفت: این افراد در اجرای طرح های تحقیقاتی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی مشارکت جدی و موثر داشته باشند. در حال حاضر دانشگاه آزاد بیش از سی هزار استاد حق التدریس دارد.

  • منبع خبر : مهر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *