اخبار داغ

تاکتیک های قدیمی نتانیاهو

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ بنیامین نتانیاهو دو سال قبل با حرکت های تحریک‌آمیز، جنگ ۱۱ روزه را علیه حماس  در نوار غزه آغاز کرد تا مانع از سقوط کابینه‌ خود شود. هرچند این اقدام او مثمر ثمر نبود و او در نهایت به برگزاری انتخاباتی زودهنگام در سرزمین‌های […]

اشتراک گذاری
19 فروردین 1402
109 بازدید
کد مطلب : 154046

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ بنیامین نتانیاهو دو سال قبل با حرکت های تحریک‌آمیز، جنگ ۱۱ روزه را علیه حماس  در نوار غزه آغاز کرد تا مانع از سقوط کابینه‌ خود شود. هرچند این اقدام او مثمر ثمر نبود و او در نهایت به برگزاری انتخاباتی زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی تن داد.

از آنجایی که خباثت جز لاینفک جامعه صهیونیستی است بنیامین نتانیاهو نیز هر زمان که در بحرانی قرار میگیرد دست به یک ماجراجویی و خباثت های خارجی و یا داخلی می‌زند.

این بار هم و در چهاردهمین هفته اعتراضات چند صد هزار نفری علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو او با گسیل نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب‌وشتم صدها فلسطینی نمازگزار و معتکف در این مسجد، در صدد است تا بار دیگر از تاکتیک قدیمی خود استفاده کند و به این بهانه، مخالفانش را سرکوب و اعتراضات را به حاشیه ببرد.

این مسئله موجب شده تا آماده باش سراسری در سرزمین های اشغالی برقرار شود.آماده‌باش مکرر ارتش، توان رژیم‌صهیونیستی را بسیار کاهش داده است. تا پیش از اعتراضات اخیر، نیمی از ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مستقر بوده است.

  • نویسنده : مصطفی رمضانی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *