اخبار داغ

سردار آبنوش: رژیم صهیونیستی از روی استیصال جوانانمان را به شهادت می‌رساند

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال فروپاشی و از روی استیصال و زبونی جوانانمان را به شهادت می‌رساند.  سردار سرتیپ پاسدار سالار آبنوش امشب در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید میلاد حیدری از شهدای اخیر مدافع حرم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1402
114 بازدید
کد مطلب : 156224

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال فروپاشی و از روی استیصال و زبونی جوانانمان را به شهادت می‌رساند.

 سردار سرتیپ پاسدار سالار آبنوش امشب در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید میلاد حیدری از شهدای اخیر مدافع حرم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌ معظم این شهید والامقام در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم کردستان با حضور باشکوه خود، بصیرت، قدرت تشخیص به‌موقع و وفاداری خود را به یار پاکباخته و پاسدار رشید اسلام به همه ثابت کردند.

وی با بیان اینکه مردم قروه حماسه‌ساز خطه کردستان هستند، گفت: از اینکه از بستر این خطه شیرمردی به نبرد و مقابله با صهیونیست رفته و ستون فقرات دشمنان را به لرزه درآورده است، باید به خود بالید.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنی که از همه ما شکست خورده است و روزی از نیل تا فرات حرف می‌زد اما امروز در حفظ موجودیت خود گرفتار مانده و برای ماندگاری‌اش از هر حربه‌ای استفاده کرده و دست به هر کاری زده است که یک روز به عمر نجس‌شان اضافه کند، با شکست مواجه شده است.

وی افزود: خوش‌خیال‌هایی که از ترس و زبونی مباحثی مطرح کرده‌اند که “دشمن دشمن نکنید”، بیانگر خباثت و نابودی آنان است. تجربه تاریخ ثابت کرده است که تمام جنگ‌ها با گفت‌وگو و قدرت منطق تمام شده است، اما سؤال اینجاست؛ کدام‌ منطق؟! گفت‌وگو با چه‌کسی؟!

آبنوش ادامه داد: بر اساس قدرت اسلام و فرموده امامین انقلاب و رهبری گام برمی‌داریم، ما همه مسلمانان و ایرانیان به‌تأسی از همه انبیا متحد و اهل خشونت نیستیم.

وی طرح اختلاف میان شیعه و سنی را برنامه روباه پیر و مربوط به چند صد سال اخیر خواند و اضافه کرد: اشتراکات اهل تسنن و تشیع زیاد است و ما هیچ‌گاه اجازه سوءاستفاده به دشمنان نمی‌دهیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه “حاج قاسم یکه‌تاز عصر امروز و شهسوار واقعی اسلام هزاران میلاد برای من و شما در جای جای جهان تربیت کرده است”، ابراز داشت: کور شود هر کسی توان دیدن این واقعیت‌ها را ندارد، چرا که روز به روز به اهل و پیروان شهید سلیمانی افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: در گام دوم انقلاب، امامین انقلاب علی‌رغم همه فراز و نشیب‌ها در اداره کشور، محکم مدیریت کردند و هزاران میلاد را در نقطه به نقطه این کشور شناسایی کردند تا امروز در سایه‌سار این قدرت منطق دشمن به زانو بیفتند.

مشاور فرمانده سپاه گفت: کسانی که روزی بهانه‌های مختلف می‌آوردند، امروز برای دست‌بوسی ایرانیان صف بسته‌اند و این به‌خاطر قدرت منطق این مردم است، البته تا منطق قدرت کامل نشود امکان ترویج این قدرت و ارائه اسلام به دنیا را نخواهیم داشت.

آبنوش خاطرنشان کرد: روزی دشمن یک فشنگ به ما نمی‌داد اما امروز قدرت بومی باعث شده است با شکست مواجه شود و آنان مدام دنبال این هستند که با ایران ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: امروز همزمان با مراسم تشییع شهید میلاد حیدری چندین گروه به اسلام پیوسته‌اند و این امنیت و آسایش مرهون خون پاک شهداست، لذا همه باید قدردان خون شهدا باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: رژیم کودک‌کش اسرائیل در حال فروپاشی و از روی استیصال و زبونی، جوانان ما را به شهادت می‌رساند، باید این راه پرافتخار مقتدرانه ادامه داشته باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *