اخبار داغ

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع): آمریکا را به ذلت کشاندیم

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه با اشاره به اقتدار نظامی کشورمان گفت: آمریکا را در منطقه به ذلت کشاندیم. به گزارش تجهیز نیوز  از زنجان، سردار مجید ارجمندفر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) امروز در دیدار نوروزی با استاندار زنجان به اقتدار دفاعی کشورمان اشاره و اظهار داشت: در چند دهه گذشته بارها به دشمنان فهماندیم که ما مقتدر هستیم. […]

اشتراک گذاری
03 فروردین 1402
124 بازدید
کد مطلب : 157018

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه با اشاره به اقتدار نظامی کشورمان گفت: آمریکا را در منطقه به ذلت کشاندیم.

به گزارش تجهیز نیوز  از زنجان، سردار مجید ارجمندفر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) امروز در دیدار نوروزی با استاندار زنجان به اقتدار دفاعی کشورمان اشاره و اظهار داشت: در چند دهه گذشته بارها به دشمنان فهماندیم که ما مقتدر هستیم.

وی گفت: در همین فتنه‌ اخیر هم صحنه گردان اصلی آمریکا بود و منافقان، سلطنت طلب‌ها و گروه‌های مخالف نظام به دنبال این بودند تا به کشور ما ضربه بزنند ولی به لطف خدا نتوانستند. در جلسات خصوصی‌ خود اذعان کردند که جمهوری اسلامی چه طور توانسته فریب و نیرنگ آن‌ها را بفهمد و خنثی کند.

ارجمندفر گفت: آمریکا خیال کرد که با شهادت حاج قاسم، جبهه مقاومت تمام می‌شود ولی با شهادت این شخصیت برجسته جهان اسلام، حیات جدیدی از جبهه مقاومت متولد شد. تشییع میلیونی حاج قاسم نشان داد که مردم وفادار به نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه ما توانستیم آمریکا را به ذلت بکشانیم بیان کرد: امروزه وقتی پهبادشان از مرز ما می‌گذرد، به زمین می‌کشانیمش چرا که اجازه ندارند مرزهای ما را نادیده می‌گیرند.

محسن افشارچی استاندار زنجان هم در این دیدار ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: اقتدار نظامی کشورمان در دنیا فوق‌العاده است و امنیت امروز کشور مدیون زحمات نیروهای مسلح است.

وی با قدردانی از قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برقراری امنیت در مرزهای غرب و شمالغرب گفت: قدردان زحمات پاسدارن سلحشور هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *