اخبار داغ

جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه شاهد حاج غلامرضا زارعشاهی میبد برگزار شد

تجهیز نیوز به نقل از بام میبد، دانش‌آموزان مدرسه شاهد حاج غلامرضا زارعشاهی میبد امروز رسیدن خود به سن تکلیف را در کنار مدیر ، معاونان ، معلمان و مربیان مدرسه ، دوستان و مادران خود جشن گرفتند. آنها کیفهای چادر نماز خود را به دست داشتند و منتظر گشودن کیف برای بیرون آوردن چادرنمازشان […]

اشتراک گذاری
01 اسفند 1401
98 بازدید
کد مطلب : 153070

تجهیز نیوز به نقل از بام میبد، دانش‌آموزان مدرسه شاهد حاج غلامرضا زارعشاهی میبد امروز رسیدن خود به سن تکلیف را در کنار مدیر ، معاونان ، معلمان و مربیان مدرسه ، دوستان و مادران خود جشن گرفتند.

آنها کیفهای چادر نماز خود را به دست داشتند و منتظر گشودن کیف برای بیرون آوردن چادرنمازشان بودند همه آنها با خوشحالی چادرها را از کیفهایشان بیرون آوردند و با به سر انداختن چادر دل مادران برای در آغوش کشیدن فرشته‌های کوچک خودشان تپید.

مادران دختران خود را در آغوش گرفتند و بر صورت آنها بوسه زدند و با ابراز خوشحالی از تماشای چادر سفید عبادت برسر فرزندان از خدا خواستند فرزندانشان همیشه اهل عبادت و دارای فکر و نگاهی روشن به رنگ و روشنی چادرعبادتی که بر سر انداخته‌اند ، باشند.

مدیر و معاونان و مربیان و معلمان نیز جشن عبادت را به دانش آموزان کلاس سوم مدرسه خود تبریک گفتند و از آنها خواستند بر سر سجاده نماز و هنگام گشودن روزه از معلمان خود یاد کنند و نماز اول وقت خواندن را هیچگاه فراموش نکنند.

گروه نمایش خورشید کویر حوزه علمیه فاطمه الزهرا اردکان اجرای مراسم جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه شاهد حاج غلامرضا زارعشاهی میبد را بر عهده داشتند.

مسابقه ، نمایش طنز ، دکلمه خوانی توسط دانش آموزان و اجرای سرود از جمله برنامه‌های جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه شاهد حاج غلامرضا زارعشاهی میبد بود.

آموزه‌های دینی از جمله برشمردن اصول دین و فروع دین و همچنین شناخت شناخت محرم و نامحرم و لزوم حجاب داشتن در برابر افراد نامحرم در قالب اجرای مسابقه و نمایش طنز به دانش آموزان آموزش داده شد و در پایان برنامه جشن نیز به دانش آموزان کلاس سوم جوایزی اهدا شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *