اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر: رویکرد جمعیت هلال احمر، رویکرد همگرایی بیشتر و انجام بهتر امور است

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت:رویکرد جمعیت هلال احمر، رویکرد همگرایی بیشتر و انجام بهتر و شایسته امور است. تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز پیرحسین کولیوند در نشست با معاونان و مدیران جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ما در هفته جاری یکی از همکاران پرتلاش خود را در مسیر خدمت از […]

اشتراک گذاری
12 دی 1401
98 بازدید
کد مطلب : 152027

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت:رویکرد جمعیت هلال احمر، رویکرد همگرایی بیشتر و انجام بهتر و شایسته امور است.

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز پیرحسین کولیوند در نشست با معاونان و مدیران جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ما در هفته جاری یکی از همکاران پرتلاش خود را در مسیر خدمت از دست دادیم که در این سفر سعی داریم با حضور در منزل این امدادگر فعال و پرتلاش، ادای دینی کرده و از مصدومان حادثه نیز عیادت کنیم.

وی الگوی دینی و قرآنی را در انجام وظایف و مأموریت‌ها یادآور شد و تصریح کرد: در قرآن کریم، احادیث و روایات انبیا و اولیا بر خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایت الهی تاکید شده و نجات جان یک انسان برابر با نجات جان همه بشریت توصیف شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۰۰ بار در قرآن کریم کار نیکو و خدمت شایسته مورد تاکید قرار گرفته و همه وظیفه داریم در انجام وظایف خود در این کارهای نیک و خیر از همدیگر سبقت بگیریم.

کولیوند ضرورت ایثار و گذشت را در انجام مأموریت‌های امدادی و داوطلبانه هلال احمر یادآور شد و افزود: رویکرد جمعیت هلال احمر، رویکرد همگرایی بیشتر و انجام بهتر و شایسته امور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما با برنامه‌ریزی انجام شده تا افق ۱۴۰۵ فعالیت‌ها و مأموریت‌هایمان را انجام می‌دهیم که در سال‌جاری نیز تا ۸۰ درصد اهداف پیش‌بینی شده تحقق پیدا کرده است.

کولیوند اضافه کرد: در این برنامه پنج ساله سعی ما بر این است تا هلال احمر را به جایگاه واقعی برسانیم و زمینه و بستر جلب مشارکت‌های بیشتر مردم و حمایت از گروه‌های داوطلبی و همچنین رسیدگی به وضعیت معیشتی نیروهای ستادی و امدادی را انجام دهیم.

وی اصلی‌ترین مأموریت جمعیت هلال احمر را تدوین سند تحول دیجیتال اعلام کرد و ادامه داد: در حوزه آی.‌تی و دیجیتال جمعیت هلال احمر در سال‌های اخیر عقب مانده و باید این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

کولیوند بیان کرد: باید در همه حوزه‌های فعالیت جمعیت هلال احمر از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید استفاده کرده و کار را به صورت هوشمند به پیش ببریم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در سال‌های گذشته بخشی از خسارت ما به دلیل عدم اجرایی شدن طرح هوشمندسازی عملیات امداد و نجات و سایر حوزه‌ها بوده که به نحوه شایسته باید این خلأ را جبران کرد.

کولیوند ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف را با رویکرد الکترونیکی و هوشمند یادآور شد و تصریح کرد: اگر این کار انجام شود ما حتی در فرآیند اداری، تجهیز امکانات و تکمیل انبارهای امدادی دچار مشکل نخواهیم شد.

تدوین سند تحول اقتصادی جز الزامات است

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ما تلاش می‌کنیم تا سند تحول اقتصادی جمعیت هلال احمر را تهیه کنیم تا از این ناحیه دچار آسیب و گرفتاری نشویم.

وی افزود: در قالب این سند در بخش تولید ثروت و خلق سرمایه هدف‌گذاری مشخصی را انجام خواهیم داد تا به برنامه‌ریزی مد نظر دست پیدا کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *